Η Χριστίνα Λαμπίρη άνοιξε τα χαρτιά της μπροστά στην κάμερα της εκπομπής «Breakfast@Star», μοιράζοντας σκέψεις για την πορεία της και το τηλεοπτικό της μέλλον. Παρά την πολυετή απουσία της από τα πλατό, η επιθυμία για μια επιστροφή παραμένει ζωντανή, με το βλέμμα της στραμμένο προς τη δημόσια τηλεόραση.
«Είναι ο καημός μου να κάνω εκπομπή στην ΕΡΤ. Όσο manifest κι αν έχω κάνει, δεν μου ‘χει κάτσει. Κάτι δεν κάνω σωστά», εξομολογήθηκε η παρουσιάστρια. Στο πρόσωπο της Νάνσυς Ζαμπέτογλου και του Θανάση Αναγνωστόπουλου βλέπει το ιδανικό μοντέλο, χαρακτηρίζοντας το «Στούντιο 4» ως υπόδειγμα ποιοτικής ψυχαγωγίας.
Η σκληρή πραγματικότητα πίσω από τα φώτα
Η απόφαση για την αποχώρησή της το 2018 δεν ήταν μια ξαφνική παρόρμηση, αλλά το αποτέλεσμα μιας μακράς περιόδου ψυχολογικής φθοράς. Η ίδια παραδέχεται πως αν μπορούσε να γυρίσει τον χρόνο πίσω, θα είχε αποχωρήσει ήδη από το 2016. Οι τοξικές συνεργασίες που βίωσε τα τελευταία χρόνια της καριέρας της την οδήγησαν σε κρίσεις πανικού, καθώς η δουλειά της απαιτούσε να δίνεται με ψυχή και σώμα, κάτι που κατέστη αδύνατο μέσα σε ένα δυσλειτουργικό περιβάλλον.
Αν και η τηλεόραση αποτελεί κομμάτι της ζωής της και η συνήθεια της παρακολούθησης των νούμερων τηλεθέασης παραμένει, η στάση της είναι πλέον αποστασιοποιημένη. «Κανένας δεν λείπει από την τηλεόραση. Αυτοί που πρέπει είναι εκεί και οι υπόλοιποι σπίτι τους», υποστηρίζει, τονίζοντας πως η τηλεοπτική βιομηχανία δεν είναι αγγελικά πλασμένη.
Η απόρριψη του infotainment
Η φιλοσοφία της για το μέσο παραμένει σταθερή, με την ίδια να απορρίπτει κατηγορηματικά το infotainment. Για τη Χριστίνα Λαμπίρη, η δημόσια τηλεόραση διαθέτει το απαραίτητο prestige για να προσφέρει καθαρή ψυχαγωγία, μακριά από τις πιέσεις που επιβάλλει ο έντονος ανταγωνισμός των ιδιωτικών σταθμών. Σήμερα, έχοντας επιλέξει μια πιο ήρεμη καθημερινότητα στον χώρο της εστίασης, παρατηρεί τις εξελίξεις με ψυχραιμία, αναγνωρίζοντας πως η τηλεόραση ακολουθεί τη δική της, συχνά αμείλικτη, ροή.