Η Αγγελική Νικολούλη παραμένει στο τιμόνι της έρευνας, καθώς το MEGA επισημοποίησε τη συνέχιση της συνεργασίας τους για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν. Η είδηση, που έγινε γνωστή το πρωί της Παρασκευής 6 Ιουνίου, επιβεβαιώνει την παρουσία της δημοσιογράφου στο κανάλι για την 31η χρονιά της εκπομπής «Φως στο Τούνελ».
Μια σχέση εμπιστοσύνης στην οθόνη
Η διοίκηση του σταθμού επέλεξε να εκφράσει την ικανοποίησή της για την εξέλιξη, τονίζοντας πως ορισμένες συνεργασίες δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Όταν η δημοσιογραφική έρευνα συναντά την εμπιστοσύνη του κοινού και μια τηλεοπτική στέγη που τη στηρίζει έμπρακτα, η συνέχεια είναι αυτονόητη. Η ίδια η δημοσιογράφος, κοιτάζοντας προς το μέλλον, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Συμπληρώνουμε 30 χρόνια ”Τούνελ” και συνεχίζουμε. Μπαίνουμε στην 31η σεζόν πάλι εδώ στο MEGA, που είναι μια μεγάλη οικογένεια, που μας έχει αγκαλιάσει, που στηρίζει την έρευνα της εκπομπής και τους ανθρώπους που υποφέρουν». Παράλληλα, απέδωσε τα εύσημα στον πρόεδρο του σταθμού, Βαγγέλη Μαρινάκη, για τη στήριξη που παρέχει στο έργο της.
Η διαδρομή και οι προκλήσεις
Η πρώτη γυναίκα αστυνομική ρεπόρτερ στη χώρα έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια αδιάσπαστη σχέση με τους τηλεθεατές, έχοντας στο ενεργητικό της πάνω από 1.000 εκπομπές. Η πορεία της δεν στερείται εντάσεων, καθώς η ίδια καλείται συχνά να διαχειριστεί ακραίες καταστάσεις. Χαρακτηριστικό είναι το περιστατικό της 25ης Απριλίου, όταν κατά τη διάρκεια της εκπομπής έλαβε απειλητικό email που την αφορούσε προσωπικά. «Αγγελική, έχει έρθει ένα απειλητικό email, το οποίο είναι προς εσένα και λέει ότι θα χαθείς πριν την ώρα σου!», της μετέφερε συνεργάτης της. Εκείνη, διατηρώντας την ψυχραιμία της, απάντησε: «Καιρό είχαν να στείλουν. Ποιος το στέλνει καλέ αυτό; Τι να σου πω, χρυσό μου, εσένα που στέλνεις το μηνυματάκι αυτό; Να χαθώ εγώ; Εγώ συνήθως βρίσκω, δεν χάνομαι».
Το «Φως στο Τούνελ» θα συνεχίσει να «διαβάζει» τα σημάδια και να εστιάζει εκεί που κανείς άλλος δεν τολμά, παραμένοντας μια σταθερή αξία για το αστυνομικό ρεπορτάζ.