Η Χριστίνα Λαμπίρη παραμένει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες προσωπικότητες της ελληνικής τηλεόρασης, παρά την πολυετή απουσία της από τα πλατό. Σε πρόσφατη τοποθέτησή της, η δημοσιογράφος αποκάλυψε πως η επιθυμία της για μια συνεργασία με τη δημόσια τηλεόραση παραμένει ανεκπλήρωτη.
Η σχέση με τη δημόσια τηλεόραση
«Είναι ο καημός μου να κάνω εκπομπή στην ΕΡΤ. Όσο manifest κι αν έχω κάνει, δεν μου ‘χει κάτσει», δήλωσε η ίδια, εκφράζοντας ανοιχτά τον θαυμασμό της για το «Στούντιο 4». Θεωρεί την εκπομπή της Νάνσυς Ζαμπέτογλου και του Θανάση Αναγνωστόπουλου υπόδειγμα ψυχαγωγικής τηλεόρασης, ενώ διαχωρίζει τη θέση της από το μοντέλο του infotainment. Για την παρουσιάστρια, η δημόσια τηλεόραση προσφέρει ένα διαφορετικό κύρος, καθώς λειτουργεί απαλλαγμένη από τις ασφυκτικές εμπορικές πιέσεις που χαρακτηρίζουν τα ιδιωτικά κανάλια.
Η αποχώρηση και η ψυχολογική φόρτιση
Η απόφασή της να αποσυρθεί το 2018 δεν προέκυψε από τον ανταγωνισμό, αλλά από τις τοξικές συνθήκες που συνάντησε στις τελευταίες της συνεργασίες. Όπως εξομολογήθηκε, η δουλειά στην τηλεόραση γίνεται ψυχοφθόρα όταν το περιβάλλον δεν στηρίζει τον εργαζόμενο, οδηγώντας την σε ψυχολογική κατάρρευση. Παρά τα όσα πέρασε, παραδέχεται πως το «μικρόβιο» της δημοσιογραφίας δεν φεύγει ποτέ, καθώς η τηλεόραση υπήρξε το μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής της.
Η στάση απέναντι στο μέλλον
Σήμερα, η καθημερινότητά της περιστρέφεται γύρω από την οικογένειά της, με την ίδια να δηλώνει πως δεν μετανιώνει για την αποχή της. Αν και παρακολουθεί τα νούμερα τηλεθέασης λόγω επαγγελματικής συνήθειας, μια επιστροφή δεν βρίσκεται στα άμεσα σχέδιά της. Παλαιότερα, η παρουσιάστρια είχε εκφράσει μεταμέλεια για άκομψες συμπεριφορές του παρελθόντος, ενώ πλέον επιλέγει να ζει πιο ήρεμα, έχοντας ασχοληθεί ενεργά και με την Τοπική Αυτοδιοίκηση.