Μια αναπάντεχη τηλεοπτική συνύπαρξη καταγράφηκε το πρωί της Τετάρτης 3 Ιουνίου, όταν η Μαρία Αντωνά εμφανίστηκε σε «παράθυρο» της εκπομπής «Το Πρωινό» του ΑΝΤ1. Ο Γιώργος Λιάγκας υποδέχτηκε τη σύντροφό του στον αέρα, με την ατμόσφαιρα να φορτίζεται από τα πειράγματα των συνεργατών του πάνελ.
Η πρώτη κοινή εμφάνιση στον αέρα
Η αφορμή για αυτή την παρουσία ήταν η συνέντευξη που πήρε η ραδιοφωνική παραγωγός από τον μπασκετμπολίστα του Ολυμπιακού, Τόμας Γουόκαπ. Καθώς η ίδια εμφανίστηκε στην οθόνη, ο παρουσιαστής έσπευσε να την καθησυχάσει, βλέποντας την αμηχανία της. «Είδες ότι έχω άγχος; Με το που περνάει κάποιος την πόρτα του σπιτιού σου, αγχώνεται», απάντησε εκείνη, ενώ η Φωτεινή Πετρογιάννη σχολίασε πως το συγκεκριμένο «διπλό πλάνο» θα μείνει στην ιστορία.
Ο Γιώργος Λιάγκας, διατηρώντας το γνωστό του ύφος, προέβλεψε τις αντιδράσεις που θα προκαλούσε η κίνησή του. «Θα λυσσάξουν όλοι τώρα, θα πουν: την έβγαλε, του χρόνου θα είναι μαζί κτλ…», είπε χαρακτηριστικά, αναγνωρίζοντας ότι η κοινή τους παρουσία θα τροφοδοτούσε τις συζητήσεις για το τηλεοπτικό μέλλον του ζευγαριού.
Η συνάντηση αυτή ήρθε λίγες ημέρες μετά την εμφάνιση του Τόμας Γουόκαπ με τη σύντροφό του, Εστρέλλα, στην εκπομπή «Σαββατοκύριακο Παρέα», όπου εργάζεται η Αντωνά. Ο παρουσιαστής εξήγησε μάλιστα πως η ιδέα για τη σύνδεση προέκυψε από το γεγονός ότι η ίδια είχε ήδη εξασφαλίσει το υλικό με τον αθλητή.