Ο Βαγγέλης Περρής, μια εμβληματική μορφή της ελληνικής δημοσιογραφίας και τηλεόρασης, έριξε φως στις μελλοντικές του κινήσεις, την κατάσταση της ελληνικής τηλεόρασης και την χαρακτηριστική του άποψη για το τρέιλερ του Γιώργου Λιάγκα, προκαλώντας συζητήσεις στην τηλεοπτική σκηνή.
Η Απομάκρυνση από την Τηλεοπτική Οθόνη και Νέοι Ορίζοντες
Ο Βαγγέλης Περρής, γνωστός για την οξυδέρκεια και το καυστικό του χιούμορ, ανακοίνωσε κατά την πρόσφατη εμφάνισή του στην εκπομπή «Καλοκαίρι Παρέα» με την Κατερίνα Καραβάτου, μια σημαντική αλλαγή στην επαγγελματική του πορεία. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, δεν θα έχει τηλεοπτική παρουσία την ερχόμενη σεζόν, παρόλο που θα παραμείνει στο δυναμικό του ΑΝΤ1, στο πλευρό του Γρηγόρη Αρναούτογλου.
«Δεν θα είμαι του χρόνου σε κάποια εκπομπή. Θα βρίσκομαι όμως στον ΑΝΤ1 κανονικά, όπως κάθε χρόνο στον Γρηγόρη, αλλά τηλεοπτικά δεν θα με δείτε. Έχω αποφασίσει να κάνω άλλα πράγματα και η ζωγραφική είναι ένα από αυτά», ανέφερε, αποκαλύπτοντας το καλλιτεχνικό του ενδιαφέρον για τη ζωγραφική. Αυτή η στροφή σηματοδοτεί μια προσωπική επιλογή για αποστασιοποίηση από την απαιτητική καθημερινότητα της τηλεόρασης, δίνοντας έμφαση σε δημιουργικές αναζητήσεις.
Δείτε επίσης: Βαγγέλης Περρής: Αντιδράσεις για το τρέιλερ του Λιάγκα και απουσία από εκπομπές
Κριτική Ματιά στην Ελληνική Τηλεόραση: Η Αυτοαναφορικότητα σε Πρώτο Πλάνο
Ο Βαγγέλης Περρής δεν παρέλειψε να ασκήσει την αναμενόμενη, διεισδυτική κριτική του στην ελληνική τηλεοπτική παραγωγή. Εξέφρασε έντονες αντιρρήσεις για την τάση της τηλεόρασης να «επαναπροτείνει μη ενδιαφέροντα πρόσωπα» και τόνισε την επικράτηση της αυτοαναφορικότητας.
«Στην ελληνική τηλεόραση θαυμάζω την ικανότητα που έχει να προτείνει μη ενδιαφέροντα πρόσωπα. Υπάρχει μεγάλη αυτοαναφορικότητα και είναι ένας από τους λόγους που απομακρύνεται ο κόσμος. Θαυμάζω την ικανότητα της ελληνικής τηλεόρασης να επαναπροτείνει μη ενδιαφέροντα πρόσωπα. Επιμένει. Η αυτοαναφορικότητα είναι ίσως ένας από τους λόγους που δεν βλέπει ο κόσμος τηλεόραση. Στη συντριπτική πλειοψηφία οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν κερδίσει την ανακύκλωση. Καλά κάνουν και ανακυκλώνονται από ανάγκη. Υπάρχουν και άλλα πρόσωπα που δεν δικαιολογούν την τόση ζέση», υπογράμμισε ο Περρής.
Αυτή η δήλωση αναδεικνύει μια ευρύτερη συζήτηση στον χώρο των ΜΜΕ σχετικά με την ποιότητα του περιεχομένου και την εξέλιξη των τηλεοπτικών προγραμμάτων. Ο Περρής, με την πολυετή του εμπειρία, θέτει το ζήτημα της «ανακύκλωσης» προσώπων, υπονοώντας ότι αυτή η πρακτική μπορεί να οδηγήσει σε κορεσμό και απώλεια ενδιαφέροντος από το κοινό.
Οι Επιλογές του Κοινού και η Ελπίδα για Νέα Ταλέντα
Παρά την κριτική του στάση, ο Βαγγέλης Περρής εξέφρασε την επιθυμία του να δει νέα, φρέσκα πρόσωπα στην τηλεόραση. Όταν ρωτήθηκε για τις εκπομπές ή τα πρόσωπα που ανυπομονεί να παρακολουθήσει τη νέα σεζόν, η απάντησή του ήταν ενδεικτική της προτίμησής του για το αυθεντικό ταλέντο:
* «Θέλω να δω τον Τσουβέλα με την Χαραλαμπούδη. Είναι υπερταλαντούχοι».
Αυτή η αναφορά στους συγκεκριμένους καλλιτέχνες υπογραμμίζει την εκτίμησή του για την χιουμοριστική τους πλευρά και την ικανότητά τους να προσφέρουν κάτι διαφορετικό στο τηλεοπτικό τοπίο.
Καυστικό Σχόλιο για το Τρέιλερ του Γιώργου Λιάγκα
Πιστός στο χαρακτηριστικό του στυλ, ο Βαγγέλης Περρής δεν δίστασε να εκφράσει την (αντι)πάθειά του για το τρέιλερ της νέας εκπομπής του Γιώργου Λιάγκα. Όταν η Μαρία Αντωνά του έθεσε το σχετικό ερώτημα, η απάντησή του ήταν αφοπλιστική και γεμάτη χιούμορ:
«Μεγάλη αηδία το trailer του Γιώργου Λιάγκα. Ήμουν 4 χρόνια, ένα ρημαδοτρέιλερ που να βάζει τους συνεργάτες δεν βγάλανε».
Δείτε επίσης: Βαγγέλης Περρής: Η δική του επιλογή τον φέρνει εκτός «Πρωινού» τη νέα σεζόν
Αυτό το σχόλιο, αν και χιουμοριστικό, αναδεικνύει την προσωπική του άποψη για την προβολή των συνεργατών και τον τρόπο που τα τηλεοπτικά τρέιλερ επιλέγουν να αναδείξουν τα πρόσωπα μιας εκπομπής. Πάντα ο Περρής υπήρξε πρωτοπόρος στην “αντι-marketing” στρατηγική, προτιμώντας την αυθεντικότητα και το ειλικρινές σχόλιο, ακόμη κι αν αυτό ήταν ιδιαιτέρως καυστικό.
Οι δηλώσεις του Βαγγέλη Περρή προσφέρουν μια πολύτιμη ματιά στην τρέχουσα κατάσταση της ελληνικής τηλεόρασης, μέσα από τα μάτια ενός έμπειρου παρατηρητή. Η απόφασή του να απέχει από την τηλεοπτική οθόνη, σε συνδυασμό με τις κριτικές του τοποθετήσεις, αποτελούν τροφή για σκέψη σχετικά με το μέλλον του μέσου και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει.