Η Jo Whiley, η γνωστή ραδιοφωνική παραγωγός του BBC, βρήκε πρόσφατα διέξοδο στα βουνά της Ουαλίας. Μετά την απώλεια του αγαπημένου της σκύλου, Brodie, η 60χρονη παρουσιάστρια επέλεξε να αφήσει πίσω την καθημερινότητα και να ανέβει στο Yr Wyddfa, το ψηλότερο βουνό της Ουαλίας, μαζί με τον σύζυγό της, Steve Morton.
Μια νέα πρόκληση στην κορυφή
Αν και η ίδια διατηρεί μια έντονη ρουτίνα γυμναστικής, περιλαμβάνοντας κολύμπι, τρέξιμο και προπόνηση ενδυνάμωσης, η ανάβαση σε ένα βουνό τέτοιου μεγέθους αποτέλεσε πρωτόγνωρη εμπειρία. Για να διασφαλίσει την ασφάλειά της, η Whiley επιστράτευσε επαγγελματία οδηγό βουνού, περιγράφοντας την ημέρα ως «καθαρτική» και γεμάτη συναισθήματα.
Η επιλογή του εξοπλισμού της, και συγκεκριμένα τα παπούτσια Salomon XT-6, δεν ήταν τυχαία. Τα συγκεκριμένα υποδήματα συνδυάζουν τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως οι ενισχυμένες σόλες για καλύτερο κράτημα σε βραχώδη εδάφη, με μια αισθητική που προτιμούν πολλοί λάτρεις του περπατήματος. Η ίδια παραδέχτηκε πάντως πως η κατάβαση δοκίμασε τις αντοχές της, προκαλώντας ενόχληση στο λαγονοκνημιαίο σύνδεσμο.
Η φιλοσοφία της άσκησης
Η Whiley αντιμετωπίζει τη φυσική κατάσταση ως εργαλείο για την ψυχική της υγεία, ειδικά καθώς διαχειρίζεται τις προκλήσεις της εμμηνόπαυσης και της αρθρίτιδας στα δάχτυλα. Παρά το γεγονός ότι αυτοαποκαλείται «διστακτική δρομέας», η συμμετοχή της σε αγώνες όπως ο London Landmarks Half Marathon αποδεικνύει τη θέλησή της να ξεπερνά τα όριά της.
Η παρουσιάστρια δηλώνει «εξαιρετικά εμπνευσμένη» από την ποικιλομορφία των ανθρώπων που συνάντησε στις πλαγιές του βουνού. Για εκείνη, η κοινή προσπάθεια ανθρώπων κάθε ηλικίας και ικανότητας ήταν το πιο δυνατό κομμάτι της εξόρμησης, υπενθυμίζοντας πως η κίνηση στη φύση παραμένει η καλύτερη θεραπεία.