Τετάρτη 27 Αυγούστου
28.2 C
Athens
ΑρχικήShowbizΙωάννα Μαλέσκου: «Δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ το παιδί μου για επικοινωνιακούς λόγους»

Ιωάννα Μαλέσκου: «Δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ το παιδί μου για επικοινωνιακούς λόγους»

Η Ιωάννα Μαλέσκου, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα της ελληνικής τηλεόρασης, ανοίγει την καρδιά της σε μια αποκλειστική συνέντευξη, φωτίζοντας τις προκλήσεις και τις επιλογές μιας καριέρας που συνδυάζεται με τη μητρότητα.

Ισορροπώντας Τηλεόραση και Μητρότητα: Η Φιλοσοφία της Ιωάννας Μαλέσκου

Η σύγχρονη γυναίκα, ιδίως στον απαιτητικό χώρο των media, καλείται συχνά να βρει τη χρυσή τομή μεταξύ των επαγγελματικών της υποχρεώσεων και του ιερού ρόλου της μητέρας. Η Ιωάννα Μαλέσκου, σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό ΟΚ! και τον δημοσιογράφο Μιχάλη Ροδόπουλο, προσέφερε μια διεισδυτική ματιά στον τρόπο που διαχειρίζεται αυτήν την πολυπλοκότητα, με την κόρη της να αποτελεί την απόλυτη προτεραιότητά της.

Η κεντρική θεματική της συνέντευξης περιστράφηκε γύρω από την ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής, ένα ζήτημα που απασχολεί χιλιάδες γυναίκες στην Ελλάδα. Η παρουσιάστρια τόνισε εμφατικά την επιλογή της να κρατά την κόρη της μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και την έκθεση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μια στάση που εναρμονίζεται με τις σύγχρονες συζητήσεις περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και δικαιωμάτων του παιδιού στο διαδίκτυο.

Η Προστασία της Ιδιωτικότητας στην Ψηφιακή Εποχή: «Δεν Εκθέτω το Παιδί μου»

Όταν ο δημοσιογράφος Μιχάλης Ροδόπουλος έθιξε το θέμα της «παρουσίας-απουσίας» της κόρης της στις αναρτήσεις της, η απάντηση της Ιωάννας Μαλέσκου ήταν σαφής και κατηγορηματική:

«Ναι, δεν την εκθέτω, αλλά δεν μπορώ να δείχνω ότι είμαι μόνη μου. Και μου αρέσει αυτό. Δεν έχω ανάγκη να χρησιμοποιήσω τίποτα και κανέναν, ούτε βέβαια το παιδάκι μου, για να το αξιοποιήσω επικοινωνιακά. Σε αυτή τη φάση το κρατάω πάντα προστατευμένο από τέτοιου είδους έκθεση. Είναι η δουλειά μου που έχει μόνιμα έναν προβολέα πάνω της, και δεν εννοώ κυριολεκτικά του πλατό. Αλλά δεν είναι η ζωή μου. Δεν θέλω να υπάρχει κάτι για το οποίο να χτυπάω κάποια στιγμή το κεφάλι μου και να λέω «γιατί επέτρεψα να βγει αυτό;». Το όποιο σχόλιο προκύψει θέλω να ξέρω ότι δεν το έχω προκαλέσει εγώ.»

Αυτή η τοποθέτηση αναδεικνύει μια σοβαρή προβληματική που αναπτύσσεται στην ψηφιακή εποχή: την οριοθέτηση της προσωπικής ζωής των δημοσίων προσώπων και, κυρίως, την προστασία των ανήλικων μελών της οικογένειας από την ανεξέλεγκτη έκθεση. Η Ιωάννα Μαλέσκου βάζει μια σαφή διαχωριστική γραμμή μεταξύ της επαγγελματικής της καριέρας, η οποία εκ των πραγμάτων είναι δημόσια, και της ιδιωτικής της ζωής, την οποία επιθυμεί να διατηρήσει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και τις στρεβλώσεις που συχνά συνοδεύουν τη διαδικτυακή προβολή.

Η Διαχείριση της Δημόσιας Εικόνας και ο «Αόρατος» Κόσμος της Ιδιωτικότητας

Η παρουσιάστρια συνέχισε τον συλλογισμό της αναφορικά με τη διαχείριση της δημόσιας εικόνας της και την απόφασή της να μην τροφοδοτεί τη «κλειδαρότρυπα»:

«Είμαι ένας άνθρωπος που δεν μοιράζεται πράγματα από την προσωπική του ζωή, ταυτόχρονα δεν μπορώ να πω ότι δεν έχω ζωή. Δηλαδή κάποιος που δεν με γνωρίζει προσωπικά δεν ξέρει πώς είναι η καθημερινότητά μου και δεν χρειάζεται να ξέρει. Μοιράζομαι τόσα όσα με κάνουν να αισθάνομαι καλά. Δεν αφήνω ποτέ αιχμές για τα προσωπικά μου και πολλές φορές, όταν οι άλλοι προσπαθούν να ερμηνεύσουν αυτά που λέω, δεν διαφωτίζω δικές μου πλευρές. Δεν θέλω να τροφοδοτώ την κλειδαρότρυπα.»

Αυτή η στάση αντανακλά μια ώριμη προσέγγιση απέναντι στον ρόλο του δημόσιου προσώπου. Σε μια εποχή όπου η «κουλτούρα της έκθεσης» κυριαρχεί στα social media, η Ιωάννα Μαλέσκου επιλέγει συνειδητά την αυτοσυγκράτηση και τη διατήρηση των προσωπικών της στιγμών μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα, κάτι που ενισχύει την αξιοπιστία και την αυθεντικότητά της ως προσωπικότητα. Επισημαίνεται επίσης η άρνησή της να επεκτείνεται σε προσωπικές ερμηνείες ή να «διαφωτίζει» σχόλια για την προσωπική της ζωή, διατηρώντας έτσι την ευθύνη για τη δική της αφήγηση.

Συνοψίζοντας, η συνέντευξη της Ιωάννας Μαλέσκου αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο τα δημόσια πρόσωπα διαχειρίζονται την ταυτότητά τους στην ψηφιακή εποχή, θέτοντας όρια στην έκθεση και αναδεικνύοντας τη σημασία της προστασίας της ιδιωτικότητας, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για την οικογένεια.

Πηγή εικόνας: NDP

WHAT'S HOT

Οι πολύχρωμες λεοπάρ αθλητικές Anita Rani: Το ευέλικτο κομμάτι που λείπει από την γκαρνταρόμπα σας.

Ενώ κάποτε περιορίζονταν αποκλειστικά στον αθλητισμό, τα sneakers έχουν πλέον αναδειχθεί σε κυρίαρχο...

Φώτης Σπύρος: Η καθημερινή οργή στον τάφο του πατέρα του που συγκλονίζει

Σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη, ο γνωστός ηθοποιός Φώτης Σπύρος άνοιξε την καρδιά του...

Η Ρένια Λουϊζίδου για το «Σόι σου»: «Οι καθημερινές επαναλήψεις είναι σαν χάπι»

Η Ρένια Λουιζίδου, μια από τις πιο αγαπητές ηθοποιούς της ελληνικής τηλεόρασης, εξέφρασε...

Άρης Μουγκοπέτρος: Νέο χειρουργείο στο χέρι, δείτε το βίντεο που ανέβασε

Ο Άρης Μουγκοπέτρος, ο νεαρός που τραυματίστηκε σοβαρά από κροτίδα το περασμένο Πάσχα,...

Τζίμα, Παναγοπούλου, Πρετεντέρης: Τα μεγάλα ονόματα επιστρέφουν στο δελτίο ειδήσεων του MEGA.

Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του MEGA, τα «MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ», ενισχύει τη δυναμική του...

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Παιχνίδια Εκδίκησης: Διπλός Γάμος Φέρνει Ανατροπές και Χαρά!

Ο δεύτερος κύκλος της δραματικής σειράς «Παιχνίδια Εκδίκησης» αναμένεται να φέρει καταιγιστικές εξελίξεις,...

Οι κωμικές σειρές της νέας σεζόν που θα μας χαρίσουν γέλιο μέχρι δακρύων

Η νέα τηλεοπτική σεζόν φέρνει στις οθόνες μας ένα κύμα ελληνικών σειρών που...

Αλίνα Κωτσοβούλου για «Να μ’ αγαπάς»: Η Χαρούλα είναι η άγκυρα του αρχοντικού Καλλιγά

Η Αλίνα Κωτσοβούλου, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα της ελληνικής τηλεόρασης, ετοιμάζεται...

Μαρία Αριστοτέλους: Το τελευταίο τηλεοπτικό αντίο στην αδικοχαμένη αθλήτρια

Η απώλεια της Μαρίας Αριστοτέλους, μιας αθλήτριας που με το παράδειγμά της ενέπνευσε...

Η Κέιτ Γκάραουεϊ Ξανά με το Ευέλικτο Καλοκαιρινό Αντικείμενο: Ίσως η Καλύτερη Εμφάνισή της Μέχρι Στιγμής

Η αδιαμφισβήτητη τάση των λευκών λινών παντελονιών αναδεικνύεται ως ο απόλυτος πρωταγωνιστής της...

Νικόλ Σαραβάκου και Βίκυ Γεροθόδωρου: Η συγκινητική σχέση μητέρας-κόρης στις διακοπές τους στη Ρόδο

Η μουσική κληρονομιά και η οικογενειακή υποστήριξη συνυπάρχουν αρμονικά στην πορεία της Νικόλ...

Δημήτρης Κωνσταντάρας: Σήμερα η κηδεία του αγαπητού δημοσιογράφου

Ο Δημήτρης Κωνσταντάρας, μια εμβληματική μορφή της ελληνικής δημοσιογραφίας, άφησε την τελευταία του...

Κώστας Τσουρός: Αυτή είναι η ημερομηνία πρεμιέρας της νέας εκπομπής του

Ο ΣΚΑΪ ετοιμάζεται να παρουσιάσει την ολοκαίνουργια infotainment πρότασή του, «Το ‘χουμε!», με...

Βαλατσού: Πώς το «Σπίτι δίπλα στο ποτάμι» αλλάζει την εικόνα της παραδοσιακής κοπέλας.

Στο πυρήνα μιας αναδυόμενης δραματικής πλοκής, η Δέσποινα, μια γυναίκα με βαθιά ριζωμένες...

Αλεξία Κεφαλά: Οι πρώτες δηλώσεις της μετά τον γάμο τους – «Θέλαμε να είναι κλασικός και να αποπνέει ρομαντισμό»

Σε μια λαμπρή τελετή που συνδύασε την κομψότητα με τη συγκίνηση, ο γνωστός...

Φώτης Σπύρος: Η καθημερινή οργή στον τάφο του πατέρα του που συγκλονίζει

Σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη, ο γνωστός ηθοποιός Φώτης Σπύρος άνοιξε την καρδιά του...

Κόνι Μεταξά: «Εγώ έφυγα από τον γάμο με τον Μάριο Καπότση, δεν ήθελα να κρατήσει»

Σε μια αποκλειστική συνέντευξη που ανατρέπει τα δεδομένα, η Κόνι Μεταξά ανοίγει την...

Η Γραμμέλη δηλώνει: «Βαρέθηκα να μιλάμε για τα κιλά και το σώμα! Αφήστε μας να ζήσουμε!»

Η τηλεόραση, τα social media και η διαρκής συζήτηση για τα κιλά και...

Ρένια Λουιζίδου: «Κατάχρηση» οι τρεις επαναλήψεις του «Σόι σου» ημερησίως

Η αειθαλής πρωταγωνίστρια Ρένια Λουιζίδου εκφράζει την έκπληξή της για τη διαχρονική τηλεοπτική...

Το πανωφόρι Country Coat της Toteme: Ένα κομψό lookalike στα M&S με 700 ευρώ λιγότερα για το φθινόπωρο.

Η νέα τάση στα πανωφόρια του Φθινοπώρου: Πώς ένα high-fashion designer παλτό γίνεται...