Η λαμπερή προσωπικότητα της Τζώρτζιας Παναγή πάντα τραβούσε την προσοχή, ωστόσο, μια πρόσφατη εξομολόγησή της άνοιξε ένα παράθυρο σε λιγότερο φωτεινές πτυχές της τηλεοπτικής πραγματικότητας, αναδεικνύοντας την κρυφή μάχη πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας.
Η Ψυχολογική Διάσταση της Τηλεοπτικής Έκθεσης: Η Περίπτωση της Τζώρτζιας Παναγή
Η γνωστή Κύπρια παρουσιάστρια, Τζώρτζια Παναγή, μίλησε πρόσφατα στην εκπομπή «Πάνω στην κουβέντα» με τον Ανδρέα Αναστασίου, αποκαλύπτοντας μια πτυχή της επαγγελματικής της διαδρομής που συχνά παραμένει αθέατη: τον ψυχολογικό αντίκτυπο της έντονης τηλεοπτικής έκθεσης. Ειδικότερα, αναφέρθηκε στην περίοδο μετά τη συνεργασία της με τον Νίκο Μουτσινά στην εκπομπή «Ξαναδέστε τους», μια εμπειρία που, όπως εξομολογήθηκε, την οδήγησε στην ανάγκη για ψυχοθεραπεία.
Η εξομολόγηση της Παναγή αναδεικνύει ένα μείζον ζήτημα στον χώρο των media: τη διαχείριση της δημόσιας εικόνας έναντι της προσωπικής πραγματικότητας. «Το έχω βιώσει αυτό, να βλέπεις κάποιον εντελώς διαφορετικό μπροστά από τις κάμερες αλλά το θεωρούσα φυσιολογικό, ότι είσαι άνθρωπος και πίσω από τις κάμερες, όταν σβήνουν τα φώτα, ζεις το δράμα σου. Και το έχω κάνει κι εγώ, να πρέπει μπροστά από τις κάμερες να δείξω κάτι άλλο και από πίσω να είμαι ένα άλλο άτομο», περιέγραψε χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας την πίεση που νιώθουν πολλοί επαγγελματίες του χώρου να διατηρούν μια συγκεκριμένη persona.
Η Διχotomy “Δημόσιου” και “Ιδιωτικού” Προσώπου
Η μετάβαση από το ένα πρόσωπο στο άλλο, από την «τηλεοπτική» Τζώρτζια στην «πραγματική», αποδείχθηκε μια ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία για την ίδια. «Πολλές φορές σε μπερδεύει αυτό το πράγμα, με έχει μπερδέψει κι εμένα στην προσωπική μου ζωή. Έτσι όπως ήμουν μπροστά να πρέπει να είμαι και το υπόλοιπο 24ωρο. Κάπου μπερδεύτηκα κι εκεί χρειάστηκα βοήθεια από ψυχολόγο, γιατί έχασα τον εαυτό μου, έλεγα: αποκλείεται. Νόμιζα ότι όλο το 24ωρο είχα μια κάμερα μπροστά μου και ότι έπρεπε να κρατάω τα προσχήματα», εξήγησε η παρουσιάστρια.
Αυτή η διαρκής ανάγκη για διατήρηση «προσχημάτων» μπορεί να οδηγήσει σε:
* Απώλεια ταυτότητας: Η σύγχυση μεταξύ του δημόσιου και του ιδιωτικού ρόλου.
* Καταπίεση συναισθημάτων: Η αδυναμία να εκφραστεί κανείς ελεύθερα, ακόμη και σε προσωπικές στιγμές, φοβούμενος την κριτική ή την έκθεση.
* Αυξημένο άγχος και στρες: Η πίεση να ανταποκριθεί κανείς σε προσδοκίες που δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματική του προσωπικότητα.
@mylife_cyprus Η Τζώρτζια Παναγή αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην περίοδο που χρειάστηκε τη βοήθεια ψυχολόγου μετά το τέλος της συνεργασίας της με την εκπομπή ”Ξαναδέστε Τους”. Δείτε ολόκληρο το επεισόδιο του vodcast «Πάνω στην κουβέντα» στο #linkinbio To vodcast «Πάνω στην κουβέντα» φέρνει κοντά σας η Eurobank #digital #digitaltv #PanoStinKouventa #vodcast @giorgia.panagi @Andreas Anastasiou ♬ πρωτότυπος ήχος – mylife.com.cy
Η «Σιωπηλή» Πλευρά της Τηλεοπτικής Προσωπικότητας
Η Παναγή τόνισε πως η «υπερέκθεση» και η ανάγκη να διατηρεί ένα συγκεκριμένο «επίπεδο» στην τηλεόραση, απέκρυψε πτυχές της προσωπικότητάς της. «Ήταν πάρα πολλή η υπερέκθεση, απότομη υπερέκθεση, έπρεπε πάντα να είμαι σε ένα επίπεδο αλλά η Τζώρτζια έχει διάφορες εκδοχές του εαυτού της, είναι ευαίσθητη κι αυτό ο κόσμος μπορεί να μην το είδε, γιατί απλά δεν είχα την ευκαιρία τηλεοπτικά», σημείωσε.
Η παραδοχή της ότι «γενικά είμαι πιο μαζεμένο άτομο» και ότι η τηλεόραση δεν επιτρέπει να εκτεθούν οι ανασφάλειες ή οι πιο ανθρώπινες, ευάλωτες στιγμές, αναδεικνύει την επιφανειακότητα που ενίοτε συνοδεύει τον κόσμο του θεάματος. Η τηλεοπτική προσωπικότητα, αν και αποτελεί μέρος του ατόμου, σπάνια είναι η ολόκληρη αλήθεια.
Η ειλικρίνεια της Τζώρτζιας Παναγή προσφέρει μια σημαντική υπενθύμιση για την ψυχική υγεία των ανθρώπων που εργάζονται στον χώρο των media και υπογραμμίζει την ανάγκη για υποστήριξη και κατανόηση, τόσο από το περιβάλλον τους όσο και από το ίδιο το κοινό που τους παρακολουθεί. Η «εξιδανικευμένη» εικόνα που προβάλλεται στην οθόνη είναι συχνά αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και, ενίοτε, προσωπικών θυσιών, φέρνοντας στην επιφάνεια το ερώτημα για το πραγματικό κόστος της φήμης και της δημόσιας αναγνώρισης.