Η τηλεθέαση της 31ης Μαΐου αποκάλυψε ξεκάθαρες προτιμήσεις και δυναμικές αλλαγές στις ελληνικές τηλεοπτικές ζώνες.
Πρωινές Εκπομπές: Ο Μάνεσης Ανεβαίνει Σταθερά
Στην πρωινή ζώνη, το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» στον Alpha κυριάρχησε, καταγράφοντας 15.8% στο δυναμικό κοινό τηλεθέασης και 22.3% στο γενικό σύνολο. Το πρόγραμμα απέδειξε τη σταθερή του απήχηση, ξεπερνώντας άλλες δημοφιλείς πρωινές εκπομπές όπως το «Χαμογέλα και Πάλι» και το «Όλα για τη Ζωή μας» του Mega.
Κορυφαίες πρωινές τηλεοπτικές εκπομπές (31/05):
- Alpha – Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση: 15.8% στο δυναμικό κοινό, 22.3% στο σύνολο
- Mega – Χαμογέλα και Πάλι: 13.3% στο δυναμικό, 13.4% γενικό σύνολο
- Mega – Όλα για τη Ζωή μας: 13.2% στο δυναμικό, 14.4% συνολικά
- ANT1 – Weekenders: 12.2% δυναμικό, 8.5% γενικό
Μεσημεριανές Εκπομπές: Ο Alpha Παράγει Την Πρωτιά
Στις μεσημεριανές ώρες, η εκπομπή «Καλύτερα δε Γίνεται» του Alpha απέσπασε το μεγαλύτερο μερίδιο με 12.6% στο δυναμικό κοινό και 14.6% στο σύνολο. Η σταθερότητα του Mega με το «Ακόμα δεν Είδες Τίποτα» (10.8% δυναμικό, 11.9% σύνολο) και το «Εξελίξεις Τώρα» (9.6% δυναμικό, 14% σύνολο) δείχνει την ενίσχυση του περιεχομένου των Μεσημεριανών screenings.
- Alpha – Καλύτερα δε Γίνεται: 12.6% δυναμικό κοινό, 14.6% σύνολο
- Mega – Ακόμα δεν Είδες Τίποτα: 10.8% δυναμικό, 11.9% σύνολο
- Mega – Εξελίξεις Τώρα: 9.6% δυναμικό, 14% σύνολο
- Star – Stars System: 6.8% δυναμικό, 6.7% σύνολο
Prime Time: Mega Σαρώνει Με Παρί Σεν Ζερμέν – Ίντερ
Η βραδινή ζώνη prime time ξεχώρισε με το σημαντικό ποδοσφαιρικό ματς Παρί Σεν Ζερμέν – Ίντερ στο Mega, που κατάφερε να τραβήξει το ενδιαφέρον του 32.9% τόσο του δυναμικού κοινού όσο και του συνολικού διαδικτύου τηλεθεάσεων.
Άλλες δημοφιλείς εκπομπές και σειρές περιλάμβαναν:
- Alpha – Money Drop: 10.4% δυναμικό, 12.7% γενικό
- Alpha – Akis Food Tour: 9.8% δυναμικό, 13.3% σύνολο
- ANT1 – VIΠ – Καλά Γεράματα: 9.4% δυναμικό, 10.4% σύνολο
- ΕΡΤ1 – Μαμά στα Κρυφά: 9.1% δυναμικό, 8.8% σύνολο
- ΕΡΤ1 – Τετράγωνα των Αστέρων: 4.9% δυναμικό, 6.2% σύνολο
- ΕΡΤ1 – #Παρέα: 1.8% δυναμικό, 5.4% σύνολο
Late Night Ζώνη: Σταθερότητα Με Big Brother στον ΣΚΑΪ
Τέλος, στη late night ζώνη, το reality show Big Brother στον ΣΚΑΪ κράτησε δυνατή την προσέλκυση με 9.7% τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό και 8.6% στο σύνολο, παραμένοντας σταθερό απέναντι στον ανταγωνισμό.
Η τηλεοπτική αγορά παρουσιάζει συνεχή ανακατανομή δυνάμεων, με τον Alpha και το Mega να διατηρούν σημαντικά μερίδια στις κύριες ζώνες, ενώ ειδικά αθλητικά γεγονότα εξακολουθούν να προσελκύουν τεράστιο ακροατήριο.