Η τηλεοπτική κούρσα της 30ης Μαΐου έφερε δυνατές συγκινήσεις και νέες πρωτιές στην ελληνική τηλεόραση.
Η Τηλεθέαση στην Πρωινή Ζώνη: Ποιος κυριάρχησε;
Στην πρωινή ζώνη, το «Happy Day» στον Alpha επιβεβαίωσε την κυριαρχία του, φτάνοντας το εξαιρετικό 26,5% στο δυναμικό κοινό και 17,2% στο γενικό σύνολο. Η σταθερή πρωτιά στη early morning τηλεθέαση αντανακλά την εμπιστοσύνη του κοινού στην ψυχαγωγική του πρόταση.
Στην πρωινή ψυχαγωγική ζώνη, ο αγώνας ήταν σκληρός, με το «Super Κατερίνα» (Alpha) να προηγείται, καταγράφοντας 14,5% στο δυναμικό κοινό. Πολύ κοντά, η Φαίη Σκορδά με το «Buongiorno» στο Mega σημείωσε 13% στο δυναμικό και 13,7% στο γενικό σύνολο, παρουσιάζοντας σταθερή δυναμική. Αξίζει επίσης να σημειωθούν τα ποσοστά του «Breakfast at Star» (12,8%) και των «Αληθειών με τη Ζήνα» (12,4%) στο δυναμικό κοινό.
Πίνακας Τηλεθέασης Early Morning Ζώνης
Κανάλι | Εκπομπή | Δυναμικό Κοινό | Γενικό Σύνολο |
ALPHA | Happy Day | 26.5% | 17.2% |
ΣΚΑΪ | Πρώτη Εικόνα | 18.6% | 22.1% |
MEGA | Κοινωνία Ώρα MEGA | 11.9% | 15.3% |
ΣΚΑΪ | Σήμερα | 7.1% | 17.1% |
OPEN | Ώρα Ελλάδος | 6.7% | 9.7% |
ΑΝΤ1 | Καλημέρα Ελλάδα | 6.5% | 9.8% |
ΕΡΤ1 | Συνδέσεις | 5.8% | 8.3% |
Η Δυναμική των Πρωινών Εκπομπών
Η μάχη στη πρωινή ψυχαγωγία αναδείχθηκε σε σημείο με έντονες αντιπαραθέσεις, με το «Super Κατερίνα» να κρατάει τα ηνία στο δυναμικό κοινό με 14,5%. Το «Buongiorno» στο Mega ακολούθησε με 13%, ενώ το «Breakfast at Star» ενίσχυσε τη θέση του με 12,8%. Η εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» συνεχίζει να συγκεντρώνει υψηλό ποσοστό στο 12,4%, αποδεικνύοντας τη δυνατότητα της πρωινής ενημερωτικής ψυχαγωγίας.
Πρωινές Εκπομπές – Τηλεθέαση
Κανάλι | Εκπομπή | Δυναμικό Κοινό | Γενικό Σύνολο |
ALPHA | Super Κατερίνα | 14.5% | 13.4% |
MEGA | Buongiorno | 13% | 13.7% |
STAR | Breakfast at Star | 12.8% | 7.6% |
STAR | Αλήθειες με τη Ζήνα | 12.4% | 11.6% |
ANT1 | Το Πρωινό | 9% | 12.6% |
OPEN | Πρωινό Σου Σου | 7.1% | 5.5% |
ΣΚΑΪ | Αταίριαστοι | 5.9% | 13.5% |
ΣΚΑΪ | Live You | 5.7% | 10.9% |
ΕΡΤ1 | Πρωίαν Σε Είδον | 3.9% | 4.3% |
Prime Time και Late Night: Δυνατές Εκπομπές και Μεταμεσονύχτια Αξιοπιστία
Η Prime Time τηλεθέαση χαρακτηριστικά μονοπωλήθηκε από το αθλητικό γεγονός του ντέρμπι Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός στην ΕΡΤ3, καταγράφοντας 19,4% στο δυναμικό κοινό και 15,2% στο γενικό σύνολο.
Η σειρά «Άγιος Έρωτας» στον Alpha συνεχίζει να κερδίζει την προτίμηση των τηλεθεατών, με υψηλά νούμερα τηλεθέασης που έφτασαν το 15,2% στο δυναμικό κοινό και το 18,4% στο γενικό σύνολο. Ακολουθεί το δημοφιλές τηλεπαιχνίδι «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» στον ANT1 με σταθερά 12,7% στο δυναμικό κοινό και 16,8% στο σύνολο.
Οι δραματικές σειρές «Grand Hotel» στον ANT1 και «Γη της Ελιάς» στο MEGA συγκέντρωσαν τηλεθέαση κοντά στο 9%, δείχνοντας σημαντική απήχηση σε ένα πιο εξειδικευμένο κοινό.
Πίνακας Τηλεθέασης Prime Time Ζώνης
Κανάλι | Εκπομπή | Δυναμικό Κοινό | Γενικό Σύνολο |
ΕΡΤ3 | Μπάσκετ: Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός | 19.4% | 15.2% |
ALPHA | Άγιος Έρωτας | 15.2% | 18.4% |
ANT1 | Ποιος Θέλει να Γίνει Εκατομμυριούχος | 12.7% | 16.8% |
ANT1 | Grand Hotel | 9.3% | 14.8% |
MEGA | Η Γη της Ελιάς | 9.2% | 15.6% |
STAR | First Dates | 8% | 6.5% |
Η Απόλυτη Κυριαρχία στη Late Night Ζώνη
Στη μεταμεσονύχτια ζώνη, η παρουσιάστρια Αγγελική Νικολούλη και η εκπομπή της «Φως στο Τούνελ» στο MEGA ανέδειξαν για ακόμη μια φορά τη μακροχρόνια επιρροή τους, με εντυπωσιακά ποσοστά τηλεθέασης
19,4% στο δυναμικό κοινό και κορυφαίο 22,6% στο γενικό σύνολο, κατακτώντας την πρώτη θέση της ημέρας.
Επίσης, το ριάλιτι «Big Brother» στον ΣΚΑΪ κράτησε σταθερή την προσέλευση κοινού, με 11,8% στο δυναμικό και 10,6% στο συνολικό κοινό, αναδεικνύοντας την εμβέλειά του ακόμα και σε πιο ειδικά τηλεοπτικά κοινά.
Late Night Τηλεθέαση
Κανάλι | Εκπομπή | Δυναμικό Κοινό | Γενικό Σύνολο |
MEGA | Φως στο Τούνελ | 19.4% | 22.6% |
ΣΚΑΪ | Big Brother | 11.8% | 10.6% |