Μια νέα σελίδα ανοίγει για τον Θανάση Αναγνωστόπουλο, ο οποίος αποχαιρετά την ΕΡΤ μετά από μια πενταετή διαδρομή. Η ολοκλήρωση της παρουσίας του στο «Στούντιο 4» σηματοδοτεί την έναρξη μιας περιόδου αναμονής για το επόμενο τηλεοπτικό του βήμα.
Η επόμενη μέρα και το τηλεοπτικό δίδυμο
Ο παρουσιαστής δεν κρύβει το «δημιουργικό άγχος» που συνοδεύει κάθε νέα αρχή, παραδεχόμενος πως οι αλλαγές τον ταράζουν τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική του ζωή. Παρά τα έντονα σενάρια που τον θέλουν να μετακινείται στον ΣΚΑΪ, επιλέγει να κρατά χαμηλούς τόνους, τονίζοντας πως δεν είναι πρέπον να σχολιάζει μεταγραφικά θέματα όσο παραμένει στον αέρα ενός καναλιού.
Η συνεργασία του με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου παραμένει ο ακρογωνιαίος λίθος της πορείας του. Ο ίδιος ξεκαθαρίζει πως δεν θα επέλεγε ποτέ μια αυτόνομη πορεία, καθώς η χημεία τους είναι σχεδόν οικογενειακή και η αγορά τους ζητά ως αχώριστο σύνολο. «Εφόσον είμαστε ωραία, περνάμε καλά, μας ζητάνε μαζί, δουλεύουμε μαζί, δουλεύουμε με έναν άνθρωπο που είναι σχεδόν οικογένειά μου, δεν έχει συμβεί. Και δεν έχει τύχει», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η παρακαταθήκη στην ΕΡΤ
Κοιτάζοντας πίσω, ο Αναγνωστόπουλος περιγράφει τη θητεία του στη δημόσια τηλεόραση ως μια από τις πιο δημιουργικές εμπειρίες της καριέρας του. Παρά τις φήμες, επιμένει ότι οι επίσημες ανακοινώσεις θα γίνουν από τα ίδια τα κανάλια στα τέλη Ιουνίου. Το κοινό, πάντως, δεν αναμένεται να δει ριζικές ανατροπές στο περιεχόμενο που έχει αγαπήσει. «Το επόμενο βήμα θα ‘ναι, για εμάς, ότι ακριβώς βλέπατε αυτά τα πέντε χρόνια. Θα μας ξαναδείτε ακριβώς έτσι, θα αλλάξει ελάχιστα η εκπομπή», υπογράμμισε ο ίδιος, διατηρώντας τη σταθερότητα που χαρακτηρίζει το τηλεοπτικό τους στίγμα.