Ο Πρόδρομος Καθηνιώτης αποκαλύπτει τις διαφορές του πρώτου Big Brother με το σημερινό.
Πρόδρομος Καθηνιώτης: Η Νοσταλγία του Πρώτου Big Brother
Ο Πρόδρομος Καθηνιώτης, ένας από τους πιο εμβληματικούς παίκτες του πρώτου κύκλου του Big Brother στην Ελλάδα, μοιράστηκε τις σκέψεις του για τη διαδρομή του στο ριάλιτι, τον μεγάλο τελικό όπου ήταν αντίπαλος του Γιώργου Τσάκα, και τη σύγκριση με τη σημερινή εκδοχή του παιχνιδιού. Σε συνέντευξή του στο «Πρωινό» του ANT1, ο Καθηνιώτης τόνισε τις μεγάλες αλλαγές που έχουν επέλθει στα χρόνια.
Αθωότητα vs Επιδίωξη Δημοσιότητας
Σύμφωνα με τον Πρόδρομο, η κυριότερη διαφορά έγκειται στην πρόθεση των παικτών. Ενώ στον πρώτο κύκλο η συμμετοχή ήταν πιο «αθώα» και ο κύριος στόχος ήταν το χρηματικό έπαθλο, σήμερα οι συμμετέχοντες εισέρχονται στο παιχνίδι έχοντας ως πρωταρχικό σκοπό την απόκτηση δημοσιότητας.
- «Τα πράγματα έχουν αλλάξει. Τα παιδιά που έχουν μπει μέσα τώρα μπαίνουν γιατί αποσκοπούν σε κάτι. Εμείς τότε δεν είχαμε ιδέα ότι θα μας έβλεπε όλη η Ελλάδα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Καθηνιώτης.
- Και πρόσθεσε: «Μπήκαμε πολύ αθώα, πάντα για το έπαθλο, όχι για την προβολή μας. Θέλαμε να φεύγει ένας ένας παίκτης και αυτός θα φτάσει στο τέλος θα πάρει το έπαθλο».
Η Απρόσμενη Επιτυχία Μετά το Big Brother
Ο Πρόδρομος αναφέρθηκε και στην έκπληξη που ένιωσε με την τεράστια δημοσιότητα που γνώρισε μετά την αποχώρησή του από τον «Μεγάλο Αδελφό».
- «Δεν είχαμε ιδέα ότι βγαίνοντας θα μας ήξερε όλη η Ελλάδα και Έλληνες του εξωτερικού. Δεν είχαμε ιδέα ότι θα βγω και θα κάνω χρυσό δίσκο μέσα σε 6 μήνες. Τραγουδούσα ερασιτεχνικά στο νησί μου, αλλά δεν το πίστευα», είπε ο Πρόδρομος Καθηνιώτης.
- Οι ευκαιρίες που του παρουσιάστηκαν, όπως η μουσική καριέρα με έναν χρυσό δίσκο, ήταν κάτι που δεν είχε φανταστεί ποτέ πριν μπει στο παιχνίδι. «Έγιναν πράγματα τα οποία δεν τα φανταζόμουν καν», συμπλήρωσε.
Η εμπειρία του Πρόδρομου Καθηνιώτη από το πρώτο Big Brother αποτελεί ζωντανή μαρτυρία των αλλαγών που έχουν συμβεί στην τηλεόραση και τους ριάλιτι διαγωνισμούς, αναδεικνύοντας την εξέλιξη από την αναζήτηση ενός επάλθου στην επιζήτηση της τηλεοπτικής προβολής.