Η Ντέπυ Γκολεμά, η καταξιωμένη τηλεκριτικός, παρεμβαίνει δυναμικά στον διάλογο για την ελληνική τηλεόραση, αναλύοντας τις τρέχουσες εξελίξεις και τις αψιμαχίες που διαμορφώνουν το τηλεοπτικό τοπίο. Με την χαρακτηριστική της οξύτητα και γνώση, προσφέρει μια διεισδυτική ματιά στα παρασκήνια και τις δυναμικές των εκπομπών και των προσώπων.
Οι ανεξήγητες αποχωρήσεις και η αντίδραση του Mega
Η αποχώρηση ενός τηλεοπτικού προσώπου αποτελεί συχνά αντικείμενο σχολιασμού, όμως η Ντέπυ Γκολεμά θέτει τα πράγματα σε άλλη βάση. Αναφορικά με την έλλειψη αποχαιρετισμού του Κώστα Τσουρού προς το τηλεοπτικό του κοινό, η Γκολεμά υποβαθμίζει τη σημασία τέτοιων «χαριτωμενιών», τονίζοντας ότι δεν έχουν ουσιαστικό βάρος. «Το Mega αντέδρασε επειδή ενοχλήθηκε από τα πρόσφατα δημοσιεύματα», δήλωσε χαρακτηριστικά, υπονοώντας ότι οι αντιδράσεις συχνά πηγάζουν από ευαισθησίες σχετικά με τη δημόσια εικόνα και όχι από πραγματικές αξίες. Αυτή η στάση υπογραμμίζει την ανάγκη για έναν πιο ουσιαστικό διάλογο γύρω από τις αποφάσεις των καναλιών και των προσώπων, πέρα από τις επιφανειακές εντυπώσεις.
Η επιτυχία των «Τετραγώνων των Αστέρων» στην ΕΡΤ: Ένα παράδειγμα προς μίμηση
Εν μέσω τηλεοπτικών αναταράξεων, η Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση (ΕΡΤ) συνεχίζει να σημειώνει επιτυχίες, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την εκπομπή «Τετράγωνα των Αστέρων». Η Ντέπυ Γκολεμά επικροτεί τη συνέχιση και επιτυχία της εκπομπής, εστιάζοντας στην εξαιρετική παρουσίαση της Σμαράγδας Καρύδη. Η θετική αυτή αξιολόγηση αποτελεί αναγνώριση της ποιότητας που μπορεί να προσφέρει η δημόσια τηλεόραση, απαντώντας σε όσους την επικρίνουν για έλλειψη ανταγωνιστικότητας. Αυτή η προσέγγιση αναδεικνύει την αξία της διαρκούς επένδυσης στην ποιότητα και το ταλέντο, ακόμη και εν μέσω ενός άκρως ανταγωνιστικού τηλεοπτικού περιβάλλοντος.
Ο διάλογος για την εκπομπή «Παρέα» και οι επιθέσεις του Ποσειδώνα Γιαννόπουλου
Ένα από τα πιο αιχμηρά σημεία της παρέμβασης της Γκολεμά είναι η απάντησή της στον Ποσειδώνα Γιαννόπουλο, ο οποίος χαρακτήρισε τηλεοπτικά «θλιβερή» την εκπομπή «Παρέα» του Γιώργου Κουβαρά στην ΕΡΤ. Η Γκολεμά υπερασπίζεται σθεναρά την εκπομπή, τονίζοντας ότι πρόκειται για «ποιοτική και αναντικατάστατη» παρουσία στα δημόσια κανάλια. Η κριτική της Γιαννόπουλου, κατά την άποψή της, πηγάζει από «άγνοια και ζήλια». Επιπλέον, συγκρίνει την «Παρέα» με το πρόγραμμα «Ελλάδα ψηφίζει», χαρακτηρίζοντας το τελευταίο «χωρίς ουσία». Αυτή η διαμάχη αναδεικνύει:
- Τις διαφορετικές προσεγγίσεις στην τηλεοπτική κριτική.
- Την αξία της ποιότητας έναντι της τηλεθέασης.
- Τον ρόλο της ΕΡΤ ως δημόσιου φορέα, ο οποίος δεν εξαρτάται άμεσα από διαφημίσεις, επιτρέποντας ενδεχομένως μεγαλύτερη ελευθερία στην επιλογή θεμάτων και μορφών.
Η Γκολεμά υπενθυμίζει επίσης το πρόσφατο «κίνδυνο» στον οποίο βρέθηκε η εκπομπή «Στούντιο 4», υπονοώντας την ευαλωτότητα ακόμη και επιτυχημένων projects στον ασταθή κόσμο της τηλεόρασης.
Αναταράξεις στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1 και ο Γιώργος Λιάγκας: Ένα κλασικό case study
Οι αλλαγές στον τηλεοπτικό αέρα είναι συχνές, όμως οι πρόσφατες αναταράξεις στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1 και η αποχώρηση του 90% των συνεργατών του Γιώργου Λιάγκα, αποτελούν σύμφωνα με τη Ντέπυ Γκολεμά, ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα κακού χειρισμού. Η δήλωσή της «Ο Γιώργος Λιάγκας φαίνεται πως δεν κατάφερε να κρατήσει το επιτυχημένο του team, αφού το 90% των συνεργατών του αποχωρεί. Αυτό καταδεικνύει ότι κι ο ίδιος ίσως δεν έπραξε σωστά», αποτελεί μια συνοπτική και αυστηρή κριτική. Η κατάσταση αυτή αναδεικνύει την πολυπλοκότητα της διατήρησης μιας επιτυχημένης τηλεοπτικής ομάδας, όπου οι ανθρώπινες σχέσεις, η διαχείριση ταλέντων και οι παρασκηνιακές δυναμικές παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία ή την αποτυχία μιας εκπομπής.