Ο Νίκος Μουρατίδης, μια εμβληματική μορφή στον χώρο των media και της μουσικής βιομηχανίας, επανέφερε στο προσκήνιο τη μακροχρόνια συνεργασία του με τον Γιώργο Μαζωνάκη, εκφράζοντας βαθιά “θλίψη” για την τρέχουσα κατάσταση που βιώνει ο δημοφιλής τραγουδιστής.
Η “γέννηση” ενός σούπερ σταρ και η προσωπική πτυχή της συνεργασίας
Σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στην Αλεξάνδρα Τσόλκα και την εκπομπή «Ραντεβού το ΣΚ», ο Νίκος Μουρατίδης αναφέρθηκε εκτενώς στην περίοδο που ανέλαβε την καλλιτεχνική καθοδήγηση του Γιώργου Μαζωνάκη, χαρακτηρίζοντάς την ως εκπλήρωση ενός προσωπικού του ονείρου. «Εκπλήρωσα το όνειρο μου να πάρω έναν άγνωστο και τον κάνω σούπερ σταρ», δήλωσε χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας τον καθοριστικό του ρόλο στην ανοδική πορεία του καλλιτέχνη.
Ο Μουρατίδης περιέγραψε τον Μαζωνάκη ως έναν 20χρονο πολλά υποσχόμενο τραγουδιστή, τον οποίο συνάντησε στην Πάτρα. «Ο Γιώργος Μαζωνάκης κοιμόταν και πήγαινε και τραγουδούσε στο κέντρο και όλα τα έκανα εγώ», εξιστορεί, φανερώνοντας το μέγεθος της αφοσίωσης και του προσωπικού κόστους που επένδυσε σε αυτή τη συνεργασία. Μάλιστα, αναφέρθηκε και σε ένα περιστατικό που του έκανε εντύπωση και τον έπεισε για το μέλλον του Μαζωνάκη: «Όταν μου είπε ότι συστήθηκε στη Μαρινέλλα ως συνάδελφος σκέφτηκα πως θα κάνει καριέρα». Αυτό το περιστατικό, όπως εξηγεί ο Μουρατίδης, αντανακλούσε την αυτοπεποίθηση και την καλλιτεχνική προσέγγιση του νέου τραγουδιστή.
Πέρα από την επαγγελματική διάσταση, ο Νίκος Μουρατίδης άγγιξε και τις πιο ευαίσθητες πτυχές της σχέσης τους, αποκαλύπτοντας την ύπαρξη προσωπικών φόβων και κρίσεων πανικού του Μαζωνάκη. «Είχε φοβίες, ξυπνούσε το βράδυ πανικοβλημένος και ήθελε να είναι κάποιος δίπλα του», ανέφερε, φωτίζοντας μια λιγότερο γνωστή πλευρά του τραγουδιστή.
Η ρήξη, η “μη ευγνωμοσύνη” και η επαγγελματική αποστασιοποίηση
Η συνεργασία τους, ωστόσο, δεν κύλησε πάντα ομαλά. Ο Νίκος Μουρατίδης αποκάλυψε ότι υπήρξε ρήξη, η οποία τον οδήγησε στην απόφαση να διατηρήσει μόνο μια επαγγελματική σχέση με τον Μαζωνάκη. Ένας από τους λόγους που επικαλέστηκε ήταν η απουσία αναγνώρισης και ευχαριστίας. «Δεν είναι ούτε δοτικός, ούτε γενναιόδωρος, δε μου είπε ποτέ ευχαριστώ», τόνισε, εκφράζοντας την πικρία του για την έλλειψη αναγνώρισης της συνεισφοράς του.
Η ανησυχία για την καλλιτεχνική πορεία και η κριτική για την “αλλοπρόσαλλη” διαχείριση
Αναφορικά με τα πρόσφατα γεγονότα και την τρέχουσα κατάσταση του Γιώργου Μαζωνάκη, ο Νίκος Μουρατίδης δεν έκρυψε την ανησυχία και τη στεναχώρια του. «Ντρέπομαι και στεναχωριέμαι γιατί τον είχα φτάσει σε ένα καλό επίπεδο και μετά άρχισε να κάνει μια αλλοπρόσαλλη καριέρα», δήλωσε με πάθος, εκφράζοντας την απογοήτευσή του για την τροπή που πήρε η καριέρα του τραγουδιστή.
Η κριτική του Μουρατίδη επεκτάθηκε και στην ενδυματολογική επιλογή και την σκηνική παρουσία του Μαζωνάκη, χαρακτηρίζοντάς την ως μη συμβατή με την ηλικία και την καλλιτεχνική του ωριμότητα: «Ο Γιώργος Μαζωνάκης ντύνεται σαν 15χρονος και στις εμφανίσεις του, αλλού πατάει και αλλού βρίσκεται και πια δεν τραγουδάει». Αυτή η δήλωση υποδηλώνει μια αλλαγή στην καλλιτεχνική του ταυτότητα που προβληματίζει τον πρώην συνεργάτη του.
Το “ψυχιατρείο” και ο ρόλος της οικογένειας
Ένα από τα πιο βαριά σημεία της συνέντευξης ήταν η αναφορά στην είδηση για την εισαγωγή του Γιώργου Μαζωνάκη σε ψυχιατρική κλινική. «Λυπήθηκα πολύ που μπήκε στο ψυχιατρείο», παραδέχτηκε ο Νίκος Μουρατίδης, εκφράζοντας την ενσυναίσθησή του για τη δύσκολη προσωπική κατάσταση που φαίνεται να βιώνει ο τραγουδιστής.
Τέλος, ο Μουρατίδης προχώρησε σε μια αιχμηρή κριτική σχετικά με τη διαχείριση της καριέρας του Μαζωνάκη από το οικογενειακό του περιβάλλον, και ειδικότερα από την αδελφή του. «Έκανε το λάθος και ανέθεσε τα πάντα στην αδελφή του που δεν ξέρει τίποτα. Με θλίβει όλο αυτό που έχει γίνει», κατέληξε, υπονοώντας ότι η έλλειψη επαγγελματικής εμπειρίας στο συγκεκριμένο χώρο μπορεί να έχει συμβάλει στην επιδείνωση της κατάστασης και της καριέρας του Γιώργου Μαζωνάκη. Η δήλωση αυτή εγείρει ερωτήματα για την αποτελεσματικότητα της οικογενειακής διαχείρισης σε ένα τόσο ανταγωνιστικό και απαιτητικό περιβάλλον όπως αυτό της μουσικής βιομηχανίας.