Στον σύγχρονο κόσμο της τηλεοπτικής μυθοπλασίας, όπου οι κοινωνικές προεκτάσεις διαδραματίζουν ολοένα και σημαντικότερο ρόλο, η νέα σειρά του ALPHA, «Να με λες μαμά», έρχεται να συγκλονίσει, θίγοντας το ευαίσθητο και εξαιρετικά επίκαιρο θέμα της παιδικής κακοποίησης.
«Να με λες μαμά»: Ένα Δραματικό Παραμύθι για την Παιδική Κακοποίηση
Η σειρά «Να με λες μαμά», παραγωγή που έχει ήδη προκαλέσει αίσθηση, τοποθετεί στο επίκεντρο ένα από τα πιο σκοτεινά φαινόμενα της εποχής μας: την παιδική κακοποίηση. Μέσα από την ιστορία της μικρής Ιωάννας, που υποδύεται με αξιοσημείωτο ταλέντο η Ναυσικά Κοκοτά, και της Ξένιας Στασινού (Μαρία Κίτσου), η σειρά αναδεικνύει τις πολυσύνθετες πτυχές αυτής της κοινωνικής παθογένειας, προσφέροντας παράλληλα μια ακτίδα ελπίδας και ανθρωπιάς.
Η Ναυσικά Κοκοτά, στην πρώτη της τηλεοπτική εμπειρία, καταφέρνει να αποδώσει με συγκλονιστικό ρεαλισμό τον πόνο και τον φόβο ενός παιδιού που βιώνει την κακοποίηση από το στενό οικογενειακό του περιβάλλον, την ίδια της τη μητέρα και τον σύντροφό της. Η μικρή ηθοποιός, σε παλαιότερη συνέντευξη στον ALPHA, είχε περιγράψει τη συνεργασία της με τους καταξιωμένους ηθοποιούς ως μια «πρωτόγνωρη» και «γοητευτική» εμπειρία, παρομοιάζοντάς την με ένα «δραματικό παραμύθι». Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη Μαρία Κίτσου, εκφράζοντας τον θαυμασμό της για την «ευγένεια, την καλοσύνη και την αγάπη της», καθώς και στην Ελένη Κοκκίδου, την οποία χαρακτήρισε «μαγική νεράιδα» που την συμβουλεύει και την καθοδηγεί. Επίσης, υπογράμμισε τη στήριξη που λαμβάνει από τη Φιλαρέτη Κομνηνού, η οποία υποδύεται την αριστοκρατική της γιαγιά, Elvira.
Δείτε επίσης: Η συγκινητική ιστορία πίσω από το «Να με λες μαμά»: Ο αγώνας μιας γυναίκας για ένα μικρό κορίτσι.
Η Υπόθεση που Συγκλονίζει: Από την Κακοποίηση στην Αναζήτηση Σωτηρίας
Το σενάριο της σειράς, γραμμένο με ευαισθησία και βαθιά γνώση του θέματος, επικεντρώνεται στην Ξένια Στασινού (Μαρία Κίτσου), μια γυναίκα που, έχοντας μεγαλώσει σε ίδρυμα, φέρει τα δικά της τραύματα από την απώλεια της βιολογικής της μητέρας. Η ζωή της Ξένιας παίρνει μια δραματική τροπή όταν συναντά την οκτάχρονη Ιωάννα. Τα εμφανή σημάδια βίας στο σώμα του παιδιού, οι μώλωπες και οι πληγές, σε συνδυασμό με τους ψιθύρους των γειτόνων, επιβεβαιώνουν τον εφιάλτη: η Ιωάννα κακοποιείται συστηματικά από τη μητέρα της και τον σύντροφό της. Αυτή η παράμετρος αναδεικνύει την ανάγκη για κοινωνική εγρήγορση και την ευθύνη του περίγυρου να αναγνωρίζει και να αναφέρει τέτοια περιστατικά στις αρμόδιες αρχές.
Η μικρή Ιωάννα, τρομοκρατημένη και σιωπηλή, δείχνει να έχει αποδεχθεί τη μοίρα της. Ωστόσο, μια μέρα, η Ξένια την ανακαλύπτει παρατημένη και μόνη της. Χωρίς δισταγμό, η Ξένια την παίρνει υπό την προστασία της, σώζοντάς την και προσφέροντάς της καταφύγιο. Από εκείνη τη στιγμή, οι δύο γυναίκες, παρά τις κοινωνικές και νομικές αντιξοότητες, γίνονται οικογένεια. Αυτή η δυναμική απεικονίζει την ακατανίκητη δύναμη της αγάπης και της αλληλεγγύης απέναντι στην βία.
Το ταξίδι τους είναι γεμάτο προκλήσεις. Η Ξένια επιθυμεί να προσφέρει στην Ιωάννα όσα η ίδια στερήθηκε στην παιδική της ηλικία: στοργή, τρυφερότητα, αποδοχή και ασφάλεια. Στόχος της είναι να γίνει η μητέρα που η Ιωάννα δεν είχε ποτέ, μια μητέρα που θα της διδάξει τι σημαίνει να νιώθεις προστασία και αγάπη. Η σειρά αναμένεται να αναδείξει τα τεράστια εμπόδια που αντιμετωπίζουν τα θύματα ενδοοικογενειακής βίας, καθώς και οι άνθρωποι που προσπαθούν να τα βοηθήσουν:
- Κοινωνικά εμπόδια: Το στίγμα, η παρεμβατικότητα, η άρνηση της κοινωνίας να αναγνωρίσει και να αντιμετωπίσει το πρόβλημα.
- Νομικά εμπόδια: Η πολυπλοκότητα των δικαστικών διαδικασιών, οι γραφειοκρατικές αγκυλώσεις.
- Προσωπικά εμπόδια: Τα τραύματα του παρελθόντος, οι φόβοι, η ψυχολογική πίεση.
Ρόλοι Ζωής και Συγκλονιστικές Ερμηνείες
Η Μαρία Κίτσου, σε δηλώσεις της, έχει χαρακτηρίσει τον ρόλο της Ξένιας ως «ρόλο ζωής», επιβεβαιώνοντας το βάθος και την πολυπλοκότητα του χαρακτήρα που καλείται να ενσαρκώσει. Η δέσμευση της ηθοποιού σε έναν τόσο απαιτητικό ρόλο υποδηλώνει την αφοσίωσή της στην ανάδειξη του θέματος της παιδικής κακοποίησης και των συνεπειών της. Αντίστοιχα, η Δανάη Επιθυμιάδη έχει αποκαλύψει πως ορισμένες σκηνές ήταν τόσο φορτισμένες συναισθηματικά που δυσκολευόταν ακόμη και να τις διαβάσει, κάτι που υπογραμμίζει την αλήθεια και τη σκληρότητα των σεναριακών γεγονότων.
Η συμμετοχή της βραβευμένης ηθοποιού Δήμητρας Βλαγκοπούλου προσθέτει ακόμα μεγαλύτερο κύρος στο καστ, προμηνύοντας ερμηνείες υψηλού επιπέδου. Η σειρά «Να με λες μαμά» δεν είναι απλώς μια τηλεοπτική παραγωγή· είναι μια κραυγή αγωνίας και ένα κάλεσμα για αφύπνιση, με στόχο να φωτίσει τις σκοτεινές γωνιές του προβλήματος της παιδικής κακοποίησης και να ενθαρρύνει τη συλλογική δράση για την προστασία των παιδιών.