Ο Light, ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα και πολυσυζητημένα ονόματα της ελληνικής trap σκηνής, διανύει μια περίοδο μεγάλων αλλαγών και αναπροσαρμογών, τόσο στην προσωπική του ζωή όσο και στην επαγγελματική του στάση. Με τη σύντροφό του να κυοφορεί το πρώτο τους παιδί, ο καλλιτέχνης έρχεται αντιμέτωπος με τις νέες ευθύνες της πατρότητας, ενώ παράλληλα, οι πρόσφατες δηλώσεις του για την αμφιλεγόμενη χρήση στίχων στο τραγούδι του «Polo» αναδεικνύουν την ολοένα και πιο επιτακτική ανάγκη για κοινωνική ευαισθητοποίηση στον χώρο της μουσικής.
Η Νέα Εποχή του Light: Από τη Σκηνή στην Πατρότητα και την Αυτοκριτική
Το βράδυ της Δευτέρας 2 Ιουνίου, στην πρεμιέρα της ταινίας «Οι άγριες μέρες μας» στη Στέγη, ο Light (κατά κόσμον Χρήστος Ιωαννίδης) στάθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, όχι μόνο για την καλλιτεχνική του παρουσία, αλλά και για τις αποκαλύψεις σχετικά με την επικείμενη πατρότητα. Η είδηση της εγκυμοσύνης της συντρόφου του, Άννας Θεοδωρίδη, σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για τον τράπερ, ο οποίος, όπως ο ίδιος δήλωσε με χιουμοριστική διάθεση, προετοιμαζόταν για αυτή τη στιγμή εδώ και καιρό, επιβεβαιώνοντας την επιθυμία του να γίνει πατέρας στα 30 του χρόνια.
«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που θα γίνω πατέρας», ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας με ελαφρότητα: «Ήθελα αγοράκι, τώρα ελπίζω το επόμενο να είναι κοριτσάκι». Όσον αφορά το ενδεχόμενο γάμου, ο Light τόνισε ότι οι αποφάσεις ανήκουν στη σύντροφό του, δείχνοντας μια διάθεση υποστήριξης και αφοσίωσης που συχνά δεν αναδεικνύεται στην εικόνα που προβάλλει ως «σκληρός» τράπερ.
Η Κοινωνική Ευθύνη στο Μικροσκόπιο: Η Περίπτωση του «Polo»
Πέρα από τις προσωπικές του εξελίξεις, ο Light κλήθηκε να αναφερθεί και στις αντιδράσεις που προκάλεσε το τραγούδι του «Polo» και συγκεκριμένα, η χρήση ενός ατυχούς χαρακτηρισμού. Σε μια κίνηση που δείχνει ωριμότητα και αναγνώριση του λάθους, ο καλλιτέχνης εξέφρασε τη δημόσια συγγνώμη του και εξήγησε τη σκέψη πίσω από την αλλαγή των στίχων.
«Χρησιμοποίησα μια λέξη που πληγώνει μια ομάδα ανθρώπων, χωρίς να το καταλαβαίνω αρχικά», παραδέχτηκε, αναδεικνύοντας την πολύπλοκη σχέση μεταξύ καλλιτεχνικής ελευθερίας και κοινωνικής ευθύνης. Η άμεση αντίδρασή του σε σχόλια από γονείς παιδιών με αναπηρίες (ΑμεΑ) και η δημόσια απολογία του υπογραμμίζουν τη σημασία της ενσυναίσθησης και του διαλόγου στον δημόσιο χώρο.
Η υπόθεση του «Polo» αναδεικνύει, επιπλέον, το φαινόμενο του «κανιβαλισμού» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου η κριτική μπορεί να λάβει ακραίες διαστάσεις. «Εγώ ήμουν ο αποδέκτης τώρα, αύριο μπορεί να είναι κάποιος άλλος», υπογράμμισε ο Light, θέτοντας ένα σημαντικό ερώτημα σχετικά με την ευθύνη όλων μας στον ψηφιακό κόσμο. Αυτή η δήλωση έρχεται να μας υπενθυμίσει ότι οι καλλιτέχνες, όσο επιδραστικοί κι αν είναι, παραμένουν άνθρωποι που υπόκεινται σε λάθη και δημόσια κριτική, και ότι η δυνατότητα αναγνώρισης και διόρθωσης αυτών των λαθών είναι καίριας σημασίας.
Εξελίξεις και Προεκτάσεις
Η νέα αυτή φάση στη ζωή του Light είναι χαρακτηριστική του τρόπου με τον οποίο η προσωπική εξέλιξη επηρεάζει τη δημόσια εικόνα και την καλλιτεχνική στάση. Από την επιβεβαίωση της πατρότητας μέχρι την παραδοχή των λαθών του, ο Light αναδεικνύεται σε ένα παράδειγμα καλλιτέχνη που, παρά τη συχνά αμφιλεγόμενη φύση του είδους του, δείχνει προθυμία να ενταχθεί σε ένα πλαίσιο κοινωνικής ευθύνης και προβληματισμού.
Το ελληνικό κοινό, και ειδικότερα οι φαν της trap μουσικής, παρακολουθούν με ενδιαφέρον αυτή τη μετάβαση, που ενδεχομένως να σηματοδοτήσει μια νέα εποχή για την ελληνική μουσική σκηνή, όπου η επιτυχία δεν θα μετριέται μόνο σε streams και views, αλλά και στην ικανότητα του καλλιτέχνη να λειτουργεί ως υπεύθυνο μέλος της κοινωνίας. Η συζήτηση για την κοινωνική ευθύνη των καλλιτεχνών, τους στίχους τραγουδιών και τον αντίκτυπό τους, καθώς και την επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην κοινή γνώμη, είναι πιο επίκαιρη από ποτέ.
Απόσπασμα από την τηλεοπτική εκπομπή Happy Day.