Στον απόηχο των αποκαλύψεων για τη σκηνική παρουσία της Κλαυδίας στη Eurovision 2025, ο Τάσος Ξιαρχό ξεσπά με έντονη κριτική για το σκηνικό και τη σκηνοθεσία.
Η κριτική του Τάσου Ξιαρχό για τη Performance της Κλαυδίας στη Eurovision 2025
Ο διακεκριμένος χορογράφος Τάσος Ξιαρχό μίλησε στο Πρωινό του ΑΝΤ1 και εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για το σκηνικό που έχει δημιουργηθεί για τη συμμετοχή της Κλαυδίας. Σύμφωνα με τον ίδιο, η σκηνοθετική προσέγγιση του Φωκά Ευαγγελινό δεν ανταποκρίνεται στο βάρος του τραγουδιού που τιμά την ιστορία του Πόντου.
«Το σκηνικό φαίνεται φθηνό, με κακά γραφικά και άκομψες λεπτομέρειες όπως ένα εμφανές καλώδιο που υποτίθεται πως συμβολίζει ρωγμή», υπογράμμισε ο Ξιαρχό. Επιπλέον, τόνισε τη δυναμική της φωνής της Κλαυδίας, που σύμφωνα με τα λεγόμενά του, επισκιάζει το οπτικό αποτέλεσμα, και σχολίασε την ανάγκη για μια άρτια πρώτη εντύπωση, ειδικά σε μια τόσο σημαντική ευκαιρία όπως η Eurovision.
Σχόλια για τη θέση και το μέλλον στη σκηνοθεσία σκηνικών της Eurovision
Ο Τάσος Ξιαρχό, γνωστός για την ειλικρίνειά του στον χώρο της μουσικής και του θεάματος, δεν δίστασε να πει πως η συνεχής παρουσία στην ίδια θέση μπορεί να φέρει εξάντληση ιδεών και να επηρεάσει αρνητικά το αποτέλεσμα:
Με αυτά τα λόγια, ο Ξιαρχό επισημαίνει τον κίνδυνο η συνεχής παρουσία να «ρίχνει» την καριέρα αντί να την αναδεικνύει, ειδικά όταν η δουλειά δεν αντικατοπτρίζει το ταλέντο των καλλιτεχνών που εκπροσωπούν τη χώρα.
Η ανάγκη για ανανέωση στη σκηνοθεσία Eurovision Ελλάδας
Η περίπτωση της Κλαυδίας και η δημόσια παρέμβαση του Τάσου Ξιαρχό δημιουργούν ένα σημαντικό ερώτημα για το μέλλον της παραγωγής:
Είναι σαφές ότι η στρατηγική και η ποιότητα της σκηνικής παρουσίας πρέπει να τιμά όχι μόνο το τραγούδι αλλά και την καλλιτεχνική εικόνα που εκπροσωπεί η Ελλάδα σε ένα διεθνές κοινό.