Η Ελλάδα σάρωσε στην τηλεθέαση με την εκπληκτική εμφάνιση της Klavdia!
Ανάδειξη της ελληνικής συμμετοχής στον Β’ Ημιτελικό
Οι μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen κατέγραψαν εντυπωσιακά νούμερα για τον Β’ Ημιτελικό, όπου η ελληνική συμμετοχή έκλεψε τις εντυπώσεις. Στο δυναμικό κοινό, το ποσοστό τηλεθέασης άγγιξε το 50,6%, ενώ στο γενικό σύνολο σημειώθηκε 40,2%.
Η «Αστερομάτα» φώτισε τη σκηνή
Η Klavdia με την εκπληκτική ερμηνεία της στο τραγούδι «Αστερομάτα», που συνδυάζει τη σύγχρονη σύνθεση των Arcade με τους στίχους τους, κατάφερε να φέρει την τηλεθέαση σε ακόμα υψηλότερα επίπεδα: 53,3% στο δυναμικό κοινό και 40,8% στο γενικό σύνολο κατά τη διάρκεια της εμφάνισής της.
Ρεκόρ τηλεθέασης στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων
Η κορύφωση ήρθε την ώρα της ανακοίνωσης της Ελλάδας ως δέκατης και τελευταίας χώρας που προκρίθηκε στον τελικό, με την τηλεθέαση να αγγίζει 58,5% στο δυναμικό κοινό και 52% στο γενικό σύνολο.
Η δημιουργική ομάδα πίσω από την ελληνική σκηνική παρουσία
- Σύνθεση και στίχοι: Arcade και Klavdia
- Creative Director: Φωκάς Ευαγγελινός
- Video Artist: Χρήστος Μαγκανάς
- Fashion Designer: Deux Hommes
- Set Designer: Γιάννης Μουρίκης
- Light Designer: Γιώργος Τέλλος
- Συνοδεύει επί σκηνής: Χριστίνα Καλιακάτσου
- Συνεργάτης Φωκά Ευαγγελινού: Χρήστος Νικολάου
- Make-up & Hair Styling: Δημήτρης Πινίρος, Θάνος Λιατίφης (The Men Artists)
- Stylist: Τέσσυ Κομμένη
- Vocal Coach: Μάχη Νιλ
Η συνεργασία της ομάδας αυτής ανέδειξε την ελληνική συμμετοχή σε ένα καλλιτεχνικό γεγονός με υψηλή αισθητική και επαγγελματισμό, δημιουργώντας μία αξέχαστη εμπειρία για το ελληνικό κοινό.