Η δημόσια τηλεόραση επενδύει στη δημιουργικότητα των μικρών τηλεθεατών, εντάσσοντας στο πρόγραμμα της επόμενης σεζόν μια νέα πρόταση που συνδυάζει τη γαστρονομία με το παιχνίδι. Το «Μαγειρι-kids» πήρε το «πράσινο φως» από τη διοίκηση της ΕΡΤ και ετοιμάζεται να καταλάβει τη μεσημεριανή ζώνη του Σαββατοκύριακου στην ΕΡΤ1.
Μια νέα γευστική εμπειρία για όλη την οικογένεια
Στο τιμόνι της παρουσίασης βρίσκεται η Ελισάβετ Κοντοκώστα, η οποία επιστρέφει στην τηλεοπτική δράση μετά τη συμμετοχή της στο MasterChef. Η εκπομπή δεν θα είναι μια τυπική παρουσίαση συνταγών, καθώς τα παιδιά θα φορούν τις ποδιές τους και θα συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία, μαγειρεύοντας πλάι στη σεφ.
Πέρα από τις δημιουργίες στην κουζίνα, το format προβλέπει την παρουσία επώνυμων καλεσμένων. Οι μικροί πρωταγωνιστές θα έχουν τον πρώτο λόγο, θέτοντας ερωτήματα στους καλεσμένους και απαντώντας οι ίδιοι σε καίρια ζητήματα, σε ένα σκηνικό που στοχεύει να είναι φωτεινό και φιλικό προς το οικογενειακό κοινό.
Η ενίσχυση της γαστρονομικής ζώνης
Η ΕΡΤ1 διατηρεί σταθερά τη γαστρονομική της ταυτότητα, καθώς η καθημερινή εκπομπή «ΠΟΠ Μαγειρική» με τον Ανδρέα Λαγό συνεχίζει κανονικά την πορεία της. Η δημόσια τηλεόραση έχει εγκρίνει έναν νέο κύκλο 120 επεισοδίων για το συγκεκριμένο project, το οποίο αναδεικνύει τα ελληνικά προϊόντα και τους παραγωγούς της χώρας.
Η Ελισάβετ Κοντοκώστα, η οποία έχει διακριθεί στο παρελθόν σε μαγειρικούς διαγωνισμούς και διαθέτει εμπειρία στην τηλεοπτική παρουσίαση, φέρνει μαζί της μια φιλοσοφία που εστιάζει στην απλότητα και την υγιεινή διατροφή. Το νέο εγχείρημα αναμένεται να αποτελέσει έναν χώρο σύνδεσης για γονείς και παιδιά, ενισχύοντας το ψυχαγωγικό προφίλ του σταθμού για τη σεζόν 2026-2027.