Ένταση και αποκαλύψεις στον αέρα της εκπομπής «Ακόμα δεν είδες τίποτα» με τον Fipster να μιλά ανοιχτά για προσβλητικά σχόλια που του έχουν κάνει στο παρελθόν.
Η έντονη αντίδραση του Fipster σε ζωντανή σύνδεση για παρελθοντικό σχόλιο
Την Κυριακή 15 Ιουνίου, ο δημοφιλής Youtuber Fipster εμφανίστηκε σε ζωντανή σύνδεση στην εκπομπή του Mega «Ακόμα δεν είδες τίποτα» με τον Δημήτρη Σαράντο, όπου συζητήθηκαν τα Mad VMA. Ωστόσο, η συζήτηση πήρε άλλη τροπή όταν ο Δημήτρης Σαράντος ρώτησε αν ο Fipster θα ενδιαφερόταν να συμμετάσχει σε κάποια τηλεοπτική εκπομπή.
Το παρελθοντικό περιστατικό που προκάλεσε την ένταση
Αυτή η ερώτηση οδήγησε τον Fipster να θυμηθεί ένα παλιό σχόλιο του δημοσιογράφου, το οποίο τον είχε προσβάλει έντονα: «Θυμάμαι που είχες πει σε μια εκπομπή ότι είμαι ‘γατί’; Ότι είμαι δηλαδή κατοικίδιο ή ζώο».
Ο Δημήτρης Σαράντος επιχείρησε να δικαιολογηθεί, αναφέροντας πως είχε πει ότι ο Fipster ήταν κατοικίδιο, αλλά ο ίδιος δεν είχε σκοπό να τον προσβάλει, ενώ παράλληλα θύμισε μια άλλη αφορμή όπου είχε προτείνει στον Fipster να βάψει έναν τοίχο σε συγκεκριμένο χρώμα.
Η ξεκάθαρη στάση του Fipster απέναντι στα προσβλητικά σχόλια
Ο Fipster όμως ξεκαθάρισε ότι δεν αποδέχεται τέτοια υποτιμητικά σχόλια: «Δεν κάνω ό,τι μου λες. Δεν έγινα ‘γατί’ επειδή το είπες. Απλώς έβαψα τον τοίχο μου».
Μάλιστα, όταν ο Κώστας Τσουρός πρότεινε να συνεχίσουν τη συζήτηση τηλεφωνικά, ο Fipster αρνήθηκε κατηγορηματικά, αναφέροντας πως δε μιλάει στο τηλέφωνο με ανθρώπους που τον αποκαλούν ζώο δημόσια.
Προσβλητικά σχόλια και η επιρροή τους στην ψυχολογία του Fipster
Ο γνωστός Youtuber τόνισε πως τα προσβλητικά σχόλια δεν είναι κάτι που ξεχνά εύκολα: «Γενικά, τα θυμάμαι όλα. Δεν ήταν μόνο αυτό το ‘γατί’, αλλά και άλλα σχόλια που με έχουν πει άλλοι». Με αυτή του την παραδοχή αιφνιδίασε τόσο τον παρουσιαστή όσο και την υπόλοιπη ομάδα της εκπομπής.
Συμπέρασμα: Η δυναμική του Fipster στον χώρο των social media και η αντίδραση στις δημόσιες προκλήσεις
Η συνέντευξη του Fipster στον Δημήτρη Σαράντο αναδεικνύει τη σημασία της σεβαστής και θετικής επικοινωνίας σε τηλεοπτικά μέσα και social media, ειδικά για δημιουργούς περιεχομένου που κατοχυρώνουν το κοινό τους μέσα από την αυθεντικότητα και τη διάδραση.