Μια απρόσμενη δοκιμασία υγείας στάθηκε η αφορμή για να αλλάξει ριζικά ο τρόπος που αντιμετωπίζει ο Άκης Σακελλαρίου το σώμα του. Ο γνωστός ηθοποιός περιέγραψε δημόσια πώς μια σοβαρή νόσηση τον ανάγκασε να εγκαταλείψει την αμέλεια του παρελθόντος και να βάλει την πρόληψη σε πρώτη προτεραιότητα.
Η μάχη με τη νόσο των λεγεωνάριων
Η περιπέτεια ξεκίνησε όταν ο οργανισμός του κατέρρευσε από τη νόσο των λεγεωνάριων, μια κατάσταση που ο ίδιος αποδίδει σε πλημμελή συντήρηση κλιματιστικών μονάδων. Εκείνη την περίοδο, η κόπωση από τις συνεχείς παραστάσεις και τις περιοδείες είχε αφήσει τον οργανισμό του εκτεθειμένο. «Έπαθα την νόσο των λεγεωνάριων. Μάλλον δεν είχε γίνει καλή συντήρηση κάποιων μεγάλων μονάδων κλιματισμού. Πρόκειται για βακτήριο το οποίο μπαίνει μέσα στα κλιματιστικά και αν δεν γίνει συντήρηση αυτό επωάζεται και περνάει μέσα στα σταγονίδια του κλιματισμού ή όταν κάνεις σπα, είσαι σε πισίνες… Ο οργανισμός μου ήταν πολύ καταβεβλημένος γιατί είχα τελειώσει παράσταση και μετά καπάκι ξεκίνησα την περιοδεία», εξήγησε χαρακτηριστικά.
Από την εντατική στην υπαρξιακή αφύπνιση
Η νοσηλεία του στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας διήρκεσε δέκα ημέρες, ενώ η συνολική ανάρρωση κράτησε ενάμιση μήνα. Η εμπειρία αυτή λειτούργησε ως ένα ισχυρό καμπανάκι, καθώς ο ηθοποιός παραδέχτηκε πως μέχρι τότε δεν είχε μπει ποτέ σε νοσοκομείο ούτε έκανε προληπτικές εξετάσεις. Σήμερα, η στάση του είναι εντελώς διαφορετική, δίνοντας έμφαση στην ανάγκη να αφουγκράζεται κανείς τα μηνύματα του σώματός του. Παρομοίασε μάλιστα το απρόσμενο της νόσησής του με την εμπειρία της πανδημίας, τονίζοντας πως η υγεία παραμένει ένα εύθραυστο αγαθό.