Η Βάλια Χατζηθεοδώρου ανοίγει τα χαρτιά της για την προσωπική της διαδρομή, επιλέγοντας την ειλικρίνεια και το χιούμορ. Η γνωστή παρουσιάστρια, που βλέπουμε κάθε Σαββατοκύριακο στο πλευρό της Σίσσυς Χρηστίδου, μοιράστηκε σκέψεις για τη μοναχικότητα και την αλλαγή στη συμπεριφορά των ανδρών.
Η καθημερινότητα χωρίς φλερτ
Αυτοσαρκαζόμενη, η ίδια παραδέχεται πως το φλερτ αποτελεί πλέον σπάνιο φαινόμενο. «Δεν με φλερτάρουν οι άνδρες έξω. Νομίζω γενικά οι άντρες λίγο με το φλερτ έχουν μαζευτεί τα τελευταία χρόνια. Βέβαια, όχι ότι στα social μου στέλνουν. Γενικά τίποτα! Έχω φίλες, ας πούμε, που στα social γίνεται χαμός, τους στέλνουν μηνύματα, αυτά… Κι εγώ κάνω refresh, refresh, refresh! Εντάξει, τι να κάνουμε», είπε χαρακτηριστικά στην κάμερα του «Πρωινού».
Μια νέα στάση ζωής
Πέρα από τα προσωπικά, η influencer δηλώνει πως η διετία της μοναχικότητας τη βοήθησε να επαναπροσδιορίσει τις ανάγκες της. «Πίστευα ότι θα μου λείπει πάρα πολύ η συντροφικότητα, και ότι είχα μάθει κάπως να είμαι σε σχέσεις. Τώρα που είμαι σχεδόν δυο χρόνια μόνη μου, απολαμβάνω πολύ το πώς είμαι», εξομολογήθηκε.
Δεν αναζητά πιεστικά έναν σύντροφο, προτιμώντας να αφήνει τις καταστάσεις να εξελίσσονται φυσικά. Αναγνωρίζει πως στο παρελθόν ίσως έκανε λάθος κινήσεις λόγω βιασύνης, ενώ θυμάται περιστατικά από παλαιότερες σχέσεις της, όπως την ανακάλυψη μηνυμάτων σε κινητό, τονίζοντας πως πλέον αντιλαμβάνεται την προσωπική ευθύνη που αναλογεί στον καθένα. Παράλληλα, δεν κρύβει την αγάπη της για την τηλεόραση, εκφράζοντας ανοιχτά την επιθυμία της να αναλάβει ένα project όπως το «My Style Rocks», καθώς δηλώνει «τηλεορασάκιας».