Μια νέα διάσταση λαμβάνει η δικαστική διαμάχη γύρω από την πολύαναμενόμενη ταινία «It Ends With Us», καθώς η ηθοποιός Ισαβέλα Φερέρ κατηγορεί τον συμπρωταγωνιστή και εκτελεστικό παραγωγό, Τζάστιν Μπαλντόνι, για παρενόχληση στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης νομικής του μάχης με την Μπλέικ Λάιβλι.
Η Νέα Καταγγελία και η Δυναμική των Ρόλων
Η Ισαβέλα Φερέρ, η νεαρή ηθοποιός που υποδύθηκε τη μικρή εκδοχή του κεντρικού χαρακτήρα, Λίλι Μπλουμ (τον οποίο ενσαρκώνει η Μπλέικ Λάιβλι) στην κινηματογραφική μεταφορά του μπεστ σέλερ «It Ends With Us», βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο ενός πολύπλοκου νομικού θρίλερ. Σύμφωνα με δημοσιεύματα των Page Six και People, οι δικηγόροι της Φερέρ κατέθεσαν επίσημα έγγραφα που κατηγορούν τον Τζάστιν Μπαλντόνι για επαναλαμβανόμενη παρενόχληση. Η εν λόγω παρενόχληση φέρεται να εκδηλώνεται μέσω πιεστικών απαιτήσεων για πληροφορίες, μετά την κλήτευσή της στην άκρως δημοσιοποιημένη υπόθεση μεταξύ του Μπαλντόνι και της Λάιβλι.
‘It Ends With Us’ actress Isabela Ferrer accuses Justin Baldoni of ‘harassing’ her during Blake Lively legal battle https://t.co/lMoFHqXEGw pic.twitter.com/wUH8KhhkZQ
— Page Six (@PageSix) August 18, 2025
Το Ιστορικό της Υπόθεσης: Συμβόλαια, Κλητεύσεις και Κυρώσεις
Οι δικηγόροι της Φερέρ απάντησαν δυναμικά σε μια κίνηση του Μπαλντόνι, στην οποία ο ηθοποιός ισχυριζόταν ότι η Φερέρ δεν συμμορφώθηκε με την κλήτευσή του. Η απάντηση της πλευράς της Φερέρ, που κατατέθηκε στις 12 Αυγούστου, υπογραμμίζει πως η κίνηση του Μπαλντόνι έγινε «για αθέμιτους σκοπούς και με στόχο την παρενόχλησή της». Πέρα από τον ισχυρισμό της παρενόχλησης, η νέα αυτή εξέλιξη φέρνει στο φως μια ενδιαφέρουσα πτυχή: την κατηγορία κατά της εταιρείας παραγωγής του Μπαλντόνι, της Wayfarer Studios. Η εταιρεία φέρεται να μην τήρησε τη συμβατική της υποχρέωση να καλύψει τα νομικά έξοδα της ηθοποιού. Αυτό αφορά την αρχική κλήτευσή της από την Μπλέικ Λάιβλι τον περασμένο Φεβρουάριο, στο πλαίσιο της δικής της αγωγής για σεξουαλική παρενόχληση κατά του Μπαλντόνι.
Η νομική ομάδα της Φερέρ υποστηρίζει ότι η Wayfarer Studios συμφώνησε στην κάλυψη των εξόδων μόνο υπό τον όρο ότι η ηθοποιός θα «παρέδιδε τον έλεγχο» της νομικής της απάντησης. Αυτή η απαίτηση, σύμφωνα με τους δικηγόρους, ουσιαστικά την εμπόδιζε να «προσκομίσει τα έγγραφα που αποκαλύπτουν τα πραγματικά γεγονότα». Το υπόμνημα κλιμακώνεται με μια κατηγορηματική δήλωση: «Ο Μπαλντόνι δεν κατέβαλε καμία προσπάθεια να προσαρμόσει την κλήτευση στην παραγωγή νέου ή διαφορετικού υλικού, αποδεικνύοντας ότι ο πραγματικός στόχος της κλήτευσης και της εν λόγω κίνησης είναι η παρενόχληση της Φερέρ».
Κατόπιν αυτών των εξελίξεων, οι δικηγόροι της Ισαβέλα Φερέρ ζητούν από το δικαστήριο όχι μόνο να απορρίψει το αίτημα του Μπαλντόνι, αλλά και να του επιβληθούν κυρώσεις, μια κίνηση που θα σηματοδοτούσε την επιδοκιμασία των ισχυρισμών της Φερέର από το δικαστήριο.
Το Ευρύτερο Πλαίσιο: Η Αγωγή της Blake Lively και οι Ανταγωγές
Η υπόθεση της Ισαβέλα Φερέρ αποτελεί ένα ακόμα επεισόδιο στο πολύπλοκο δράμα που διαδραματίζεται γύρω από τον Τζάστιν Μπαλντόνι και την Μπλέικ Λάιβλι. Η 37χρονη Λάιβλι έχει καταθέσει αγωγή κατά του Μπαλντόνι για σεξουαλική παρενόχληση στα γυρίσματα της ταινίας «It Ends With Us». Επιπλέον, είχε κατηγορήσει τους υπεύθυνους δημοσίων σχέσεων του ηθοποιού για στοχευμένη εκστρατεία δυσφήμισης εναντίον της, αν και οι ισχυρισμοί της κατά του ειδικού social media PR, Τζεντ Γουάλας, απορρίφθηκαν τον περασμένο μήνα.
Ο Μπαλντόνι, από την πλευρά του, έχει αρνηθεί κατηγορηματικά όλες τις κατηγορίες. Τον περασμένο Ιανουάριο, προχώρησε μάλιστα σε ανταγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση και εκβίαση κατά της Λάιβλι και του συζύγου της, του διάσημου ηθοποιού Ράιαν Ρέινολντς. Ωστόσο, αυτή η αγωγή ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων απορρίφθηκε από τον δικαστή τον Ιούνιο, γεγονός που αποτέλεσε μια σημαντική νίκη για το ζεύγος Λάιβλι-Ρέινολντς.
Επισκόπηση και Προοπτικές
Η υπόθεση «It Ends With Us» ξεπερνά πλέον τα όρια μιας απλής κινηματογραφικής παραγωγής, εξελισσόμενη σε ένα πολύπλοκο νομικό πεδίο. Η προσθήκη της Ισαβέλα Φερέρ στην εξίσωση, με τις κατηγορίες της για παρενόχληση και συμβατικές παραβιάσεις, προσθέτει ένα νέο επίπεδο πολυπλοκότητας. Η δημόσια φύση των κατηγοριών, ειδικά αυτών που αφορούν σεξουαλική παρενόχληση και εκφοβισμό στο εργασιακό περιβάλλον του Χόλιγουντ, καθιστά την υπόθεση σημαντική όχι μόνο για τους εμπλεκόμενους, αλλά και για την ευρύτερη συζήτηση περί εργασιακής ηθικής και υπευθυνότητας στη βιομηχανία του θεάματος. Η έκβαση αυτών των δικαστικών μαχών αναμένεται να καθορίσει όχι μόνο την τύχη των προσώπων, αλλά και να θέσει ενδεχομένως προηγούμενα για μελλοντικές υποθέσεις παρόμοιας φύσης.