Η Τζόυς Ευείδη, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες προσωπικότητες της ελληνικής υποκριτικής σκηνής, ανοίγει την καρδιά της και αναλύει τη σχέση της με τη δημοσιότητα, την τηλεόραση και το θέατρο, προσφέροντας μια σπάνια ματιά στην πορεία της.
Η Τζόυς Ευείδη: Μια Πορεία Γεμάτη Τέχνη και Αυτογνωσία
Σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στην εκπομπή *Breakfast@Star*, η καταξιωμένη ηθοποιός Τζόυς Ευείδη φώτισε άγνωστες πτυχές της καριέρας της, εστιάζοντας στην αρμονική συνύπαρξη τηλεόρασης και θεάτρου στη ζωή της. Η ίδια υπογράμμισε τη σημασία της τηλεόρασης ως αρχικής πλατφόρμας για την αναγνωρισιμότητά της, ένα μέσο που, όπως τόνισε χαρακτηριστικά, «μου άνοιξε δρόμους και με βοήθησε να αγαπήσω ακόμη περισσότερο το θέατρο». Αυτή η δήλωση αναδεικνύει την ικανότητά της να βλέπει την τηλεόραση όχι ως ένα απλό μέσο βιοπορισμού, αλλά ως ένα εφαλτήριο για την εμβάθυνση στην υποκριτική τέχνη και δη, στο θέατρο, το οποίο συχνά θεωρείται το κατεξοχήν πεδίο έκφρασης για τους ηθοποιούς.
Χιούμορ, Αυτοσαρκασμός και Κριτική στις Πρωινές Εκπομπές
Η Τζόυς Ευείδη, με το γνωστό της χιούμορ και αυτοσαρκασμό, σχολίασε τις πρόσφατες δηλώσεις του Θανάση Αλευρά περί του κοινού των πρωινών εκπομπών, που περιλαμβάνει κυρίως «συνταξιούχους και λεχώνες». Με αφοπλιστική ειλικρίνεια και μια δόση παιγνιώδους πρόκλησης, η ηθοποιός απάντησε: «Εγώ είμαι και γριά, έχω και αυχενικό και είμαι και λεχώνα», αναδεικνύοντας την ικανότητά της να μετατρέπει μια κριτική σε μια ευκαιρία για αυτοσαρκασμό και σύνδεση με το κοινό.
Παράλληλα, έθιξε το φαινόμενο του σνομπισμού απέναντι στην τηλεόραση, μια στάση που δυστυχώς συχνά παρατηρείται στον καλλιτεχνικό χώρο. Η Ευείδη, όντας μια ηθοποιός που έχει διαπρέψει και στα δύο μέσα, δήλωσε κατηγορηματικά ότι ποτέ δεν υποτίμησε την τηλεόραση, αναγνωρίζοντας την προσφορά της στην καριέρα της. Αυτή η στάση υπογραμμίζει την επαγγελματική της ηθική και την αναγνώριση της αξίας κάθε μέσου στον χώρο των τεχνών.
Η Τηλεοπτική Αποχή και η Ανασφάλεια της Διαχείρισης
Αναφορικά με το ενδεχόμενο επιστροφής της στην τηλεοπτική μυθοπλασία – έναν τομέα που γνώρισε μεγάλη άνθηση στην Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες – η Τζόυς Ευείδη παραδέχτηκε απουσία προτάσεων. «Δεν είμαι τύπος που θα χτυπήσει πόρτες, προτιμώ να παραμείνω διακριτική», δήλωσε, αποκαλύπτοντας μια πτυχή της προσωπικότητάς της που απέχει από τις συνηθισμένες πρακτικές προώθησης στον χώρο του θεάματος.
Ενδιαφέρουσα είναι η παρατήρησή της σχετικά με την προσωπική της διαχείριση: «Αναγνώρισε πως παρόλο που μπορεί να είναι εξαιρετική στο να διαχειρίζεται άλλους, στην προσωπική της διαχείριση αισθάνεται ανασφάλεια». Αυτή η ειλικρινής παραδοχή αναδεικνύει μια κοινή ανθρώπινη αδυναμία, τη δυσκολία του αυτοπροσδιορισμού και της αυτοπροβολής, ακόμη και για άτομα με έντονη δημόσια παρουσία. Η δήλωσή της προσδίδει μια ανθρώπινη διάσταση στην εικόνα της, καθιστώντας την πιο προσιτή στο ευρύ κοινό και ενισχύοντας την αυθεντικότητά της.
Η Τζόυς Ευείδη, μέσω των δηλώσεών της, δεν προσφέρει απλώς νέα για την καριέρα της, αλλά και μια βαθύτερη συζήτηση για την υποκριτική τέχνη, τη φύση της δημοσιότητας και την προσωπική διαχείριση στον δύσκολο και ανταγωνιστικό χώρο του ελληνικού θεάματος.