Αυλαία ρίχνει οριστικά το Breakfast@Star στο τέλος της τρέχουσας σεζόν, κλείνοντας έναν κύκλο τεσσάρων ετών στην πρωινή ζώνη του Star. Η Ελένη Χατζίδου επιβεβαίωσε τις εξελίξεις, επιλέγοντας να μιλήσει ανοιχτά για το τέλος της εκπομπής που την καθιέρωσε στον ρόλο της παρουσιάστριας.
Το τέλος μιας τετραετούς διαδρομής
Η ίδια παραδέχθηκε πως η απόφαση για τον τερματισμό της εκπομπής ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, αποφεύγοντας να κρυφτεί πίσω από ασαφείς δηλώσεις. «Δύσκολη χρονιά, ανταγωνιστική. Έχουμε έναν μήνα ακόμη. Εμείς θα πάμε μέχρι το τέλος με τη διάθεσή μας. Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλουμε με τίποτα να πέσει η διάθεσή μας για κανέναν λόγο. Θέλουμε μέχρι την τελευταία μέρα που θα είμαστε στον αέρα, να προσφέρουμε στο κοινό αυτό που έχουμε υποσχεθεί από την πρώτη στιγμή», είπε χαρακτηριστικά.
Παρά την πικρία για την ολοκλήρωση της προσπάθειας, η παρουσιάστρια διατηρεί άριστες σχέσεις με το κανάλι. «Φεύγω με ψηλά το κεφάλι, φεύγω με πάρα πολύ καλές σχέσεις με το Star, που το ευγνωμονώ και το ευχαριστώ και τους έχω στην καρδιά μου», δήλωσε η ίδια, τονίζοντας πως κρατά μόνο τα θετικά από αυτή τη συνεργασία.
Επαγγελματική επόμενη μέρα και τηλεοπτική αστάθεια
Το κλίμα πίσω από τις κάμερες παραμένει φορτισμένο, καθώς η ομάδα της εκπομπής δέθηκε ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια των τεσσάρων αυτών ετών. Η παρουσιάστρια δεν έκρυψε τον προβληματισμό της για την ευρύτερη κατάσταση που επικρατεί στον χώρο της ελληνικής τηλεόρασης, κάνοντας λόγο για μια περίοδο αστάθειας.
Ενώ το τηλεοπτικό της μέλλον στο Star κλείνει, η ίδια προχωρά ήδη σε νέα επαγγελματικά βήματα, έχοντας υπογράψει συμβόλαιο με τη δισκογραφική εταιρεία Heaven. Παράλληλα, παραδέχθηκε πως δεν υπήρξε κάποια πρόταση για εναλλακτική αξιοποίηση της ίδιας και του Ετεοκλή Παύλου από το κανάλι, αναλαμβάνοντας η ίδια την ευθύνη για την πορεία της εκπομπής.