Τρεις δεκαετίες κοινής πορείας συμπληρώνουν σύντομα ο Διονύσης Σχοινάς και η Καίτη Γαρμπή, με τον τραγουδιστή να ξετυλίγει το κουβάρι της γνωριμίας τους στην εκπομπή «Buongiorno». Η αρχή της ιστορίας τους δεν θύμιζε σε τίποτα τον έρωτα που ακολούθησε, καθώς ο ίδιος ένιωθε αόρατος στα μάτια της αγαπημένης του.
Η πρώτη γνωριμία και η Πράγα
«Εγώ ήμουν από τους πιο τυχερούς ανθρώπους του κόσμου. Είναι θέμα τύχης να σου έρθουν κάποιοι άνθρωποι στον δρόμο σου… Με την Καίτη πιστεύω ότι έχουμε βρεθεί σε 18 ζωές… Εννοείται ότι θυμάμαι την πρώτη μέρα που γνωριστήκαμε. Της έκανα φωνητικά για πολύ καιρό, πέρναγε από μπροστά μου όλο το βράδυ και δε με έβλεπε ποτέ… Σαν να μην υπήρχα, ήμουν αόρατος… Το είχα πει με το που την είδα, ότι αυτή τη γυναίκα θα την παντρευτώ», εξομολογήθηκε ο καλλιτέχνης.
Για να γιορτάσουν την επικείμενη επέτειό τους, το ζευγάρι ταξίδεψε πρόσφατα στην Πράγα. Εκεί, ο Σχοινάς φρόντισε να της κλείσει τραπέζι σε ένα event με ζωντανή ορχήστρα, προσθέτοντας μια ρομαντική νότα στον εορτασμό τους.
Η ισορροπία στο σπίτι
Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε και η καθημερινότητα του ζευγαριού, η οποία παραμένει σταθερή και μακριά από εντάσεις. Ο ίδιος δηλώνει πως η σχέση τους δεν κλονίστηκε ποτέ, ενώ αποδίδει την αρμονία στον σεβασμό και την ψυχραιμία που επιλέγει να διατηρεί.
«Η σχέση μας δεν δοκιμάστηκε ποτέ, δεν κλονίστηκε ποτέ και ούτε πρόκειται. Δεν υπάρχει λόγος. Δεν υπάρχει λόγος να μαλώσουμε. Μέσα στο σπίτι φωνάζουν ο Δημήτρης και η Καίτη, εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να φωνάξω ποτέ στον άνθρωπο που αγαπάω. Είμαστε 30 χρόνια μαζί, τα σώματά μας έχουν γίνει ένα από τον έρωτα που έχουμε κάνει και θα σου φωνάξω ή θα σε βρίσω; Όποτε συμβαίνει αυτό το πράγμα και σε κοινούς γνωστούς μας, λέω “ρε παιδιά, ντροπή, σεβασμός”», είπε χαρακτηριστικά.