Σάββατο 6 Δεκεμβρίου
13.5 C
Athens
ΑρχικήCelebritiesΤζόυς Ευείδη: Αποκαλύψεις για το Ρετιρέ και τις αμοιβές των ηθοποιών

Τζόυς Ευείδη: Αποκαλύψεις για το Ρετιρέ και τις αμοιβές των ηθοποιών

Η Τζόυς Ευείδη, μια ηθοποιός που έχει συνδέσει το όνομά της με μερικές από τις πιο χαρακτηριστικές τηλεοπτικές επιτυχίες των τελευταίων δεκαετιών, άνοιξε την καρδιά της στο vidcast των Rainbow Mermaids. Μίλησε για την εμπειρία της από το θρυλικό «Ρετιρέ» του Mega, φέρνοντας στο φως άγνωστες πτυχές από τα παρασκήνια της σειράς που καθόρισε την ελληνική τηλεόραση των ’90s.

Χαμηλές αμοιβές και δύσκολα γυρίσματα

Αποκαλύπτοντας λεπτομέρειες για τις συνθήκες εργασίας, η Ευείδη δεν δίστασε να αναφερθεί στις χαμηλές αμοιβές που λάμβαναν οι ηθοποιοί τότε. «Πάντα επέλεγα δουλειές με πολύ κόσμο που εξ’ ορισμού δε μπορούσες να έχεις μεγάλο κασέ και δε φημίζομαι για το τι καλά που ρυθμίζω τα οικονομικά μου. Δηλαδή στο κούτελό μου λέει: πιάστε μου τον κ@@λο και μου τον πιάνουν», είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας την απροθυμία της να διαπραγματεύεται τα οικονομικά της. Συγκριτικά, οι «Τρεις Χάριτες» ήταν καλύτερα πληρωμένες, ενώ στο «Ρετιρέ» η κατάσταση ήταν διαφορετική.

Θυμάται ότι έπαιρνε 26.000 δραχμές, ποσό που σήμερα φαντάζει εξαιρετικά μικρό. Ακόμα και η πρωταγωνίστρια, η αείμνηστη Κατερίνα Γιουλάκη, δεν ξεπερνούσε τις 100.000 δραχμές, όπως ανέφερε η ηθοποιός. Αυτές οι αποκαλύψεις σκιαγραφούν ένα τοπίο όπου το πάθος για την υποκριτική υπερτερούσε συχνά της οικονομικής επιβράβευσης.

Ο Δαλιανίδης και οι εντάσεις

Δεν ήταν μόνο οι αμοιβές που δημιουργούσαν πίεση. Η Τζόυς Ευείδη μίλησε και για τον σκηνοθέτη της σειράς, Γιάννη Δαλιανίδη, ο οποίος είχε μια αυστηρή προσέγγιση στα γυρίσματα. «Είχε φύγει η Κατερίνα Γιουλάκη ουκ ολίγες φορές κλαίγοντας», αποκάλυψε, δίνοντας μια εικόνα των εντάσεων που επικρατούσαν. Ο Δαλιανίδης, ένα μεγάλο όνομα της εποχής, είχε μάθει να διοικεί, έχοντας θητεύσει δίπλα στον Φίνο.

Η ίδια η Ευείδη παραδέχτηκε πως η πρώτη της νεύρωση ήρθε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του «Ρετιρέ», λόγω του άγχους. Τα γυρίσματα κρατούσαν οκτώ ώρες, αλλά ο όγκος δουλειάς ήταν τεράστιος, με 30-40 σελίδες σεναρίου να πρέπει να βγουν κάθε φορά. Παρά τις δυσκολίες, η σειρά απέκτησε cult status με τα χρόνια, αποτελώντας πλέον σύμβολο νοσταλγίας για μια πιο απλή εποχή.

WHAT'S HOT

Φιλαρμόνια Ορχήστρα Αθηνών: Συμφωνικές βραδιές με Σοστακόβιτς και 14χρονο σολίστ στο Ωδείο Αθηνών

Η Φιλαρμόνια Ορχήστρα Αθηνών ετοιμάζεται για μια ξεχωριστή βραδιά, γεμάτη μουσική και αισιοδοξία, συνεχίζοντας...

Μάνδρα: Νέες πλημμύρες φέρνουν μνήμες 2017 – Μαρτυρίες κατοίκων για καταστροφές

Πλημμύρες στη Μάνδρα: Εφιάλτης του 2017 ξαναζωντανεύει με την κακοκαιρία Byron Η Μάνδρα βυθίστηκε ξανά...

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Φιλαρμόνια Ορχήστρα Αθηνών: Συμφωνικές βραδιές με Σοστακόβιτς και 14χρονο σολίστ στο Ωδείο Αθηνών

Η Φιλαρμόνια Ορχήστρα Αθηνών ετοιμάζεται για μια ξεχωριστή βραδιά, γεμάτη μουσική και αισιοδοξία, συνεχίζοντας...

Μάνδρα: Νέες πλημμύρες φέρνουν μνήμες 2017 – Μαρτυρίες κατοίκων για καταστροφές

Πλημμύρες στη Μάνδρα: Εφιάλτης του 2017 ξαναζωντανεύει με την κακοκαιρία Byron Η Μάνδρα βυθίστηκε ξανά...