Με μια ανάρτηση γεμάτη συναίσθημα, η Ντορέττα Παπαδημητρίου είπε το δικό της «αντίο» στην παράσταση «Άνθρωπος χωρίς όνομα». Το έργο, που βασίστηκε στη νουβέλα «Ο Συνταγματάρχης Σαμπέρ» του Ονορέ ντε Μπαλζάκ, ολοκλήρωσε τον κύκλο του στο θέατρο Αποθήκη, αφήνοντας πίσω του μια διαδρομή δύο επιτυχημένων σεζόν.
Μια διαδρομή με αφετηρία τον Μπαλζάκ
Η παραγωγή ξεκίνησε την πορεία της από το Θέατρο της Οδού Κυκλάδων «Λευτέρης Βογιατζής» πριν μεταφερθεί στην Αποθήκη. Η Κωνσταντίνα Νικολαΐδη ανέλαβε τη διασκευή και τη σκηνοθεσία, φέρνοντας στο προσκήνιο την ιστορία του ήρωα της μάχης του Εϊλό, ο οποίος επιστρέφει στο Παρίσι το 1817 μετά από δέκα χρόνια απουσίας. Θεωρούμενος νεκρός από την κοινωνία, ο συνταγματάρχης παλεύει να ανακτήσει την ταυτότητα και την αξιοπρέπειά του μέσα σε ένα περιβάλλον διαφθοράς και αδικίας.
Ανανεωμένος θίασος και θερμή υποδοχή
Τη δεύτερη χρονιά, ο θίασος ανανεώθηκε με την είσοδο της Ντορέττας Παπαδημητρίου και του Φώτη Κουτρουβίδη, οι οποίοι πλαισίωσαν τον Θανάση Κουρλαμπά και τον Ορέστη Τρίκα. Η επίσημη πρεμιέρα της δεύτερης σεζόν συγκέντρωσε πλήθος καλλιτεχνών, μεταξύ των οποίων και ο Γιώργος Γεροντιδάκης, με την ηθοποιό να δηλώνει πως βρισκόταν σε μια πολύ καλή στιγμή. Οι θεατές αγκάλιασαν την παράσταση, αναγνωρίζοντας τη δύναμη του κειμένου και την αλήθεια των ερμηνειών, καθώς το έργο έθετε διαχρονικά ερωτήματα για το ήθος του ατόμου απέναντι στην κοινωνική παρακμή.