Ο Παύλος Κοντογιαννίδης αποκαλύπτει την πορεία του μακριά από τη σκηνή και την οθόνη.
Η επιστροφή του Παύλου Κοντογιαννίδη και η μπαντάνα με ιστορία
Ο Παύλος Κοντογιαννίδης, γνωστός ηθοποιός με σημαντική παρουσία στο ελληνικό θέατρο και την τηλεόραση, βρέθηκε καλεσμένος στο The 2Night Show την Τετάρτη 14 Μαΐου. Με αφορμή την εμφάνισή του με μπαντάνα, μοιράστηκε αναμνήσεις από τα μαθητικά του χρόνια και την επαγγελματική του σταδιοδρομία, δίνοντας μια ξεχωριστή σημασία στο αξεσουάρ που φορούσε.
«Η μπαντάνα είναι σύμβολο μιας εποχής γεμάτης ανεμελιά και μουσική, όπως το Woodstock. Στο σχολείο είχαμε συγκρότημα “Fevers” και εγώ ήμουν ο πρώτος στην Αθήνα που υιοθέτησε την αραιή κόμη μακριά από τις πεπατημένες», ανέφερε ο ηθοποιός, εξηγώντας πως τα τρία τελευταία χρόνια η μπαντάνα έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της εικόνας του.
Η απουσία από την τηλεόραση και το θέατρο: Αλήθειες και παρασκηνιακές εξομολογήσεις
Ο Παύλος μίλησε με ειλικρίνεια για το γεγονός ότι έχει απομακρυνθεί από την τηλεόραση και τη σκηνή τα τελευταία χρόνια. Αναφέρθηκε σε μικρού μεγέθους αλλά σημαντικές δουλειές που έχει κάνει, και αποκάλυψε πως οι τελευταίες του εμφανίσεις έγιναν από ανάγκη, αντικαθιστώντας τον Γιώργο Παρτσαλάκη.
«Δεν ανήκω σε κανένα κομματικό lobby και ίσως γι’ αυτό πληρώνω το τίμημα της άποψής μου», ανέφερε, εξηγώντας πως το επίσημο κατεστημένο δεν βλέπει με καλό μάτι την ανεξαρτησία του. Παράλληλα, μίλησε για την παράσταση “Κίνημα Φτωχών Ελλάδος”, που παίζει με πάθος εδώ και επτά μήνες, χωρίς ωστόσο να έχει λάβει την αναγνώριση που αξίζει στον έντυπο τύπο.
Οι αναμνήσεις από το «Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή» και η αίσθηση του δημοφιλούς έργου
Αναφερόμενος στην αγαπημένη σειρά «Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή», ο ηθοποιός θυμήθηκε τον σεισμό του 1999 κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. Η τρυφερή του κίνηση να προστατεύσει τη συμπρωταγωνίστρια Ρένια Λουιζίδου κόσμησε τη σκηνή με αυθεντικότητα και συναισθηματική βάθος.
Μάλιστα, σημείωσε πως εκεί που είχε συμφωνήσει να εμφανιστεί για τρία επεισόδια, η σειρά συνέχισε για 13, δείγμα της θερμής αποδοχής από το κοινό, με τα επεισόδια να προβάλλονται ακόμη σε επαναλήψεις.