Μια σπάνια εικόνα από την προσωπική της διαδρομή επέλεξε να μοιραστεί η Φαίη Σκορδά, «σπάζοντας» για λίγο τον κανόνα της ιδιωτικότητας που τηρεί πιστά. Η παρουσιάστρια, η οποία βρίσκεται σε μια από τις πιο σταθερές περιόδους της ζωής της, ανάρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το πρώτο κοινό στιγμιότυπο με τον σύντροφό της, Αλέξανδρο Αθανασιάδη.
Απόδραση στο Πριγκιπάτο
Το ζευγάρι βρέθηκε στο Μονακό για το αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1, συνδυάζοντας την παρακολούθηση του κορυφαίου μηχανοκίνητου γεγονότος με στιγμές ξεκούρασης. Η ίδια επέλεξε να συνοδεύσει τη φωτογραφία με τη λακωνική λεζάντα «F1», προσθέτοντας μια λευκή καρδιά. Στο ταξίδι αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες, συμμετείχαν και οι γιοι της, Γιάννης και Δημήτρης Λιάγκας, ενώ η παρέα απόλαυσε τις ανέσεις του ξενοδοχείου Hôtel Métropole Monte-Carlo, πίνοντας τον καφέ της στο φημισμένο Zia at Odyssey.
Η σχέση τους μετρά ήδη πέντε χρόνια, με την πρώτη τους επίσημη εμφάνιση να έχει καταγραφεί τον περασμένο Απρίλιο σε εκδήλωση του οργανισμού Make-A-Wish. Παρά τη διακριτικότητα που επιδεικνύουν, οι φήμες περί επικείμενου γάμου έχουν φουντώσει, με τη Σίσσυ Χρηστίδου να αποκαλύπτει δημόσια πως το ζευγάρι σχεδιάζει έναν γάμο σε κλειστό κύκλο, ο οποίος θα ακολουθηθεί από ένα μεγάλο πάρτι τον Σεπτέμβριο.