Η Άννα Πρέλεβιτς διανύει μια από τις πιο τρυφερές φάσεις της διαδρομής της, καθώς προσαρμόζεται στους ρυθμούς της μητρότητας. Μετά την έλευση των διδύμων κοριτσιών της, η καθημερινότητα στο σπίτι με τον Νικήτα Νομικό έχει αποκτήσει μια νέα, πρωτόγνωρη δυναμική.
Νέα ορόσημα στην οικογενειακή καθημερινότητα
Οι πρώτες βόλτες στη γειτονιά των νοτίων προαστίων αποτελούν πλέον μέρος της ρουτίνας τους. Πρόσφατα, το ζευγάρι δοκίμασε για πρώτη φορά τη χρήση μάρσιπου, μια κίνηση που έκανε την έξοδο με τα δύο μωρά πολύ πιο άμεση. Η ίδια μοιράστηκε τον ενθουσιασμό της με τους ακόλουθούς της, γράφοντας χαρακτηριστικά: «Πρώτη φορά σε μάρσιπο σήμερα και μάλλον μας άρεσε πολύ!».
Η περίοδος αυτή έρχεται ως λύτρωση μετά από μια απαιτητική αρχή. Τα κοριτσάκια γεννήθηκαν πρόωρα στις 24 Απριλίου και χρειάστηκε να παραμείνουν για περίπου 20 ημέρες στη Μονάδα Εντατικής Νοσηλείας Νεογνών. Εκείνες οι στιγμές δοκίμασαν τις αντοχές της, με την ίδια να εξομολογείται πως για μέρες δεν μπορούσε ούτε να τις αγγίξει, ενώ ο σύζυγός της στάθηκε δίπλα της ως αληθινός «βράχος».
Από τη ΜΕΝΝ στην απόλυτη ευτυχία
Η επιστροφή στο σπίτι συνοδεύτηκε από μια βαθιά αίσθηση πληρότητας. «Twin mom era unlocked… Δεν έχω ξανανιώσει πιο γεμάτη στη ζωή μου!», δήλωσε η ίδια, αποτυπώνοντας το συναίσθημα που κυριαρχεί στο σπίτι. Το παιδικό δωμάτιο, το οποίο ολοκληρώθηκε μόλις δύο ημέρες πριν από το εξιτήριο, αποτελεί πλέον το «παραμυθένιο» καταφύγιο για τις δύο μικρές.
Παρά τις αρχικές αγωνίες, η μητρότητα έχει αλλάξει πλήρως τις προτεραιότητές της. Η Άννα Πρέλεβιτς επιλέγει να εστιάζει στη θετική πλευρά των πραγμάτων, μοιράζοντας εικόνες από την οργάνωση του σπιτιού αλλά και την επιστροφή της σε πιο προσωπικές συνήθειες, όπως η γυμναστική.