Ο κύκλος του «Σαββατοκύριακο Παρέα» έκλεισε οριστικά στις 28 Ιουνίου 2026, με την Κατερίνα Καραβάτου να αποχαιρετά το τηλεοπτικό κοινό του ΑΝΤ1 νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό. Η απόφαση για το πρόωρο φινάλε της εκπομπής, η οποία είχε διαδεχθεί την προσπάθεια της Ελένης Τσολάκη στην ίδια ζώνη, πάρθηκε από τη διοίκηση του σταθμού με γνώμονα τον περιορισμό του κόστους.
Ανακατατάξεις και το επόμενο βήμα στην ΕΡΤ
Πέρα από την παρουσιάστρια, η εξέλιξη αυτή συμπαρέσυρε ολόκληρη την ομάδα μπροστά και πίσω από τις κάμερες, καθώς όλοι οι συνεργάτες αποδεσμεύτηκαν από τον σταθμό. Οι άνθρωποι που εργάστηκαν στο project είχαν ενημερωθεί για τις επερχόμενες αλλαγές ήδη από τα τέλη Μαΐου, ενώ η επίσημη ανακοίνωση για το τέλος της συνεργασίας δόθηκε στις 13 Ιουνίου.
Η Κατερίνα Καραβάτου, παρά το γεγονός ότι το συμβόλαιό της με το κανάλι του Αμαρουσίου είχε ισχύ έως τον Σεπτέμβριο, αποχώρησε κοινή συναινέσει. Το μέλλον της βρίσκεται πλέον στη δημόσια τηλεόραση, καθώς η παρουσιάστρια αποδέχτηκε την πρόταση της ΕΡΤ για την επόμενη σεζόν. Εκεί, θα αναλάβει την παρουσίαση του ανανεωμένου «Στούντιο 4» έχοντας στο πλευρό της τον Χρήστο Φερεντίνο, σε ένα σχήμα που θα αντικαταστήσει τους Νάνσυ Ζαμπέτογλου και Θανάση Αναγνωστόπουλο.
Το αβέβαιο τοπίο στον ΑΝΤ1
Στο στρατόπεδο του ΑΝΤ1, οι αποφάσεις για τη διαμόρφωση της ζώνης του Σαββατοκύριακου παραμένουν ρευστές. Το κανάλι εξετάζει διάφορα σενάρια, από τη μεταφορά του «Rouk Zouk» σε νέα ώρα μέχρι τη δημιουργία ενός αμιγώς ενημερωτικού μαγκαζίνο, χωρίς ωστόσο να έχει κλειδώσει κάτι οριστικό. Η διοίκηση φαίνεται να προκρίνει την αναμονή, παρακολουθώντας τις κινήσεις της αγοράς πριν καταλήξει στο αν θα συνεχίσει να επενδύει σε ψυχαγωγικό πρόγραμμα το Σαββατοκύριακο.
«Είδα τη Φαίη και την Σία πώς αποχαιρέτησαν και λέω Κατερίνα, μπορείς. Όχι δεν μπορώ, είμαι ένα άλλου είδους άτομο. Δεν μπορώ να κλείσω έτσι, δεν είναι της ιδιοσυγκρασίας μου. Μια ψυχή που είναι να βγει, ας βγει», είπε η παρουσιάστρια κατά το τελευταίο της αντίο.