Μακριά από τους έντονους ρυθμούς της καθημερινότητας, η Ελένη Βουλγαράκη και ο Φώτης Ιωαννίδης βρήκαν τον χρόνο για μια απόδραση σε έναν εξωτικό προορισμό. Το ζευγάρι, που μετρά περίπου τρία χρόνια κοινής πορείας, μοιράστηκε με τους ακόλουθούς του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στιγμιότυπα από τις παραλίες του Μαυρίκιου, όπου απολαμβάνουν τον ήλιο και τα γαλαζοπράσινα νερά.
Η νέα ζωή στην Πορτογαλία
Η κοινή τους διαδρομή έχει μεταφερθεί πλέον στην Πορτογαλία, καθώς ο διεθνής ποδοσφαιριστής αγωνίζεται με τη φανέλα της Σπόρτινγκ Λισαβόνας. Για να στηρίξει αυτή τη νέα φάση, η παρουσιάστρια επέλεξε να απέχει από τα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά δρώμενα της Ελλάδας, διατηρώντας ωστόσο ανοιχτό το ενδεχόμενο για μελλοντικά επαγγελματικά βήματα. Πριν από την τωρινή τους εξόρμηση, οι δυο τους είχαν βρεθεί στη Βαρκελώνη για να παρακολουθήσουν από κοντά το Grand Prix της Formula 1.
Πειθαρχία και χαλάρωση
Παρά το χαλαρό κλίμα των διακοπών, ο Φώτης Ιωαννίδης δεν εγκαταλείπει το πρόγραμμα προπονήσεών του. Μέσα από τις αναρτήσεις του, φάνηκε πως συνεχίζει εντατικά την εκγύμνασή του, προετοιμάζοντας το σώμα του για τις απαιτήσεις της νέας αγωνιστικής σεζόν. Η επιλογή τους να κρατούν ισορροπίες ανάμεσα στην ιδιωτικότητα και την επιλεκτική δημοσιοποίηση στιγμών της ζωής τους, κερδίζει διαρκώς την αποδοχή των διαδικτυακών τους φίλων.