Η Βάλια Χατζηθεοδώρου τοποθετήθηκε με σαφήνεια σχετικά με τα δημοσιεύματα που την ήθελαν εκτός της εκπομπής «Χαμογέλα και Πάλι!», εκφράζοντας την απορία της για τη δημιουργία αυτών των σεναρίων.
Οι Φήμες για την Αποχώρηση και η Αλήθεια
Η παρουσιάστρια, σε δηλώσεις της στην εκπομπή “Breakfast@Star“, αναφέρθηκε στις πληροφορίες που κυκλοφόρησαν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού περί μη συνέχειας της συνεργασίας της με την εκπομπή του MEGA. «Δεν ξέρω γιατί βγήκε όλο αυτό το καλοκαίρι», δήλωσε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας την έλλειψη επίσημης ενημέρωσης: «Εγώ ξέρω ότι για όλο αυτό, το τηλέφωνό μου δεν χτύπησε για να με ρωτήσει κανένας. Δεν με πήρε για να με ρωτήσει κανένας». Αυτή η απουσία επικοινωνίας υποδηλώνει, σύμφωνα με την ίδια, ότι οι φήμες δεν είχαν βάση. Η Χατζηθεοδώρου εξέφρασε μια στάση αποδοχής, δηλώνοντας: «Δεν με στενοχώρησε, απλά σκέφτηκα ότι έτσι πρέπει να γίνεται. Κάτι μάλλον δεν ξέρω καλά, δεν πειράζει, θα μάθω».
Τα σενάρια περί αποχώρησης συχνά κυκλοφορούν στην τηλεοπτική αγορά, ειδικά κατά την περίοδο των ανανεώσεων συμβολαίων και του σχεδιασμού των προγραμμάτων για την επόμενη σεζόν. Στην προκειμένη περίπτωση, η Βάλια Χατζηθεοδώρου κατέστησε σαφές ότι οι πληροφορίες αυτές ήταν αβάσιμες, καθώς δεν υπήρξε καμία σχετική ειδοποίηση από την παραγωγή ή το κανάλι.
Ο Ανταγωνισμός στην Πρωινή Ζώνη και οι Προκλήσεις
Αναφορικά με τον τηλεοπτικό ανταγωνισμό, ένα ζήτημα που απασχολεί έντονα τους συντελεστές των πρωινών εκπομπών, η Βάλια Χατζηθεοδώρου εμφανίστηκε αισιόδοξη. Το «Χαμογέλα και Πάλι!» θα βρεθεί αντιμέτωπο με μια σειρά από εκπομπές, τόσο ενημερωτικού όσο και ψυχαγωγικού χαρακτήρα, οι οποίες διεκδικούν το τηλεοπτικό κοινό της πρωινής ζώνης.
«Μια χαρά είναι ο ανταγωνισμός. Εντάξει, πάντα ο ανταγωνισμός είναι ανταγωνισμός αλλά είναι και καλό αυτό γιατί είμαστε σε εγρήγορση, δουλεύουμε και κάνουμε πράγματα», δήλωσε η παρουσιάστρια. Η εν λόγω τοποθέτηση αντανακλά την άποψη πολλών επαγγελματιών του χώρου ότι ο ανταγωνισμός λειτουργεί ως κινητήρια δύναμη για:
- Την αναβάθμιση του περιεχομένου.
- Την προσφορά ποιοτικότερων εκπομπών.
- Την εντατικότερη δουλειά και την εξεύρεση νέων ιδεών.
Η πρωινή ζώνη αποτελεί έναν από τους πιο σκληρούς τομείς της ελληνικής τηλεόρασης, με υψηλά μερίδια τηλεθέασης και σημαντικά διαφημιστικά έσοδα. Για το λόγο αυτό, κάθε τηλεοπτικός σταθμός επενδύει σημαντικά σε αυτήν, προσφέροντας δυνατά projects και γνωστά πρόσωπα. Η προσέγγιση της Βάλιας Χατζηθεοδώρου υποδηλώνει μια επαγγελματική στάση απέναντι σε αυτή την πρόκληση, θεωρώντας την ως ευκαιρία για συνεχή βελτίωση και εξέλιξη.