Ο Γιώργος Λιάγκας, με το χαρακτηριστικό του χιούμορ και την αναμενόμενη δόση αυτοσαρκασμού, «τρολάρει» με φόντο την τεράστια οθόνη του γραφείου του, παλιούς και νέους συνεργάτες, στέλνοντας σαφή μηνύματα εν όψει της νέας τηλεοπτικής σεζόν. Μια «επιστροφή» που αναμένεται να συζητηθεί…
Ο «ψηφιακός» Λιάγκας και τα μηνύματα στους συνεργάτες
Ενόψει της επερχόμενης τηλεοπτικής σεζόν και της επιστροφής του στην πρωινή ζώνη, ο Γιώργος Λιάγκας επέλεξε έναν ιδιαίτερο και άκρως διαδικτυακό τρόπο για να επικοινωνήσει με τους συνεργάτες του. Από το επιβλητικό γραφείο του, όπου δεσπόζει μια εντυπωσιακή οθόνη, ο έμπειρος παρουσιαστής εντοπίζει ψηφιακά τα πρόσωπα που θα τον πλαισιώσουν ή που έχουν υπάρξει κομμάτι της επαγγελματικής του πορείας, στέλνοντας τους «αποστομωτικά» μηνύματα με το γνωστό του ύφος.
Η ενέργεια αυτή, η οποία κυκλοφόρησε ευρέως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποτελεί ένα έξυπνο προοίμιο για όσα αναμένονται να δούμε στις οθόνες μας. Ο Λιάγκας, γνωστός για την ικανότητά του να «τρέχουν» τα θέματα και να προκαλεί συζητήσεις, χρησιμοποιεί το χιούμορ του για να σχολιάσει τις τηλεοπτικές εξελίξεις και τις μεταγραφικές κινήσεις.
Δείτε επίσης: Γιώργος Λιάγκας: Το «σωστό» τρέιλερ του Πρωινού από την παραλία
Στο στόχαστρο: Παλιοί γνώριμοι και νέα πρόσωπα
Στα «πυρά» του Λιάγκα βρέθηκαν:
- Ο Τάσος Τεργιάκης: «Το παιδί του λαού τέλος, κούρασες», του λέει, υποδηλώνοντας ίσως έναν νέο τόνο ή μια αλλαγή στην προσέγγιση της εκπομπής.
- Η Δέσποινα Καμπούρη: «Την είδες μεταγραφάρα; Σβήσε λίγο», σχολιάζοντας με ειρωνεία τη μεταγραφή της, ενώ ίσως υπονοεί ότι χρειάζεται να χαμηλώσουν οι τόνοι ή να προσαρμοστεί στην ομάδα.
- Η Γιώτα Κηπουρού: Η φράση «Γατάκι, όταν εγώ έκανα ενημέρωση…» παραπέμπει στην πολυετή εμπειρία του Λιάγκα στον χώρο της ενημέρωσης, θέτοντας ένα πλαίσιο ιεραρχίας και σεβασμού στην πορεία του.
- Ο Πάνος Κατσαρίδης: «Από κολλητό, σε κολλητό, βησματάκι…», μια φράση που υπογραμμίζει την προσωπική τους σχέση, αλλά και την πιθανή ετοιμότητά του να τον «τσαλακώσει» τηλεοπτικά, όπως συνηθίζει.
Αυτά τα «πειράγματα» λειτουργούν ως δείγμα γραφής για το κλίμα που θα επικρατήσει στην εκπομπή, συνδυάζοντας την τηλεοπτική ψυχαγωγία με την ενημέρωση, πάντα μέσα από το προσωπικό του πρίσμα και τον χαρακτηριστικό του τρόπο να διαχειρίζεται τα πρόσωπα και τις καταστάσεις.
Η δημόσια εικόνα του Γιώργου Λιάγκα και η στρατηγική επικοινωνίας
Το παραπάνω βίντεο αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης επικοινωνιακής στρατηγικής που ακολουθεί ο Γιώργος Λιάγκας, ειδικά κατά την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών και εν όψει της τηλεοπτικής σεζόν. Μόλις πρόσφατα, ο παρουσιαστής είχε βρεθεί στο επίκεντρο της δημοσιότητας λόγω των διακοπών του στους Παξούς μαζί με τους γιους του, δημοσιεύοντας σχετικό βίντεο που αναδείκνυε την πιο προσωπική και οικογενειακή του πλευρά.
Αυτή η διαχείριση της δημόσιας εικόνας του, που εναλλάσσει το σκληρό χιούμορ με τις προσωπικές στιγμές, δείχνει έναν παρουσιαστή που γνωρίζει καλά τους κανόνες της τηλεόρασης και του διαδικτύου, αξιοποιώντας κάθε μέσο για να παραμένει στην επικαιρότητα και να χτίζει προσδοκίες για το τηλεοπτικό του comeback. Η επιστροφή του στην πρωινή ζώνη αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς η εκπομπή του θα κληθεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες του κοινού και να διεκδικήσει ένα σημαντικό μερίδιο στην τηλεθέαση.