Μια απρόσμενη περιπέτεια με το κανό και την πολιτική ενοικίασης σε beach bar περιγράφει η Βρισηίδα Ανδριώτου μέσα από το TikTok.
Η εμπειρία της Βρισηίδας Ανδριώτου με το κανό σε παραλία
Η Βρισηίδα Ανδριώτου μοιράστηκε με ειλικρίνεια το περιστατικό που συνέβη όταν προσπάθησαν να χρησιμοποιήσουν ένα κανό σε ένα beach bar. Όπως εξηγεί, όταν πήγε να πάρει το κουπί για να μεταφέρει το σκυλάκι και τον σύντροφό της στο σκάφος, ζήτησαν από τον σύντροφό της να επιδείξει δίπλωμα για το κανό.
«Μου λέει ο άνθρωπος ‘Χρειάζεσαι δίπλωμα για να πάρεις το κανό’ και του απάντησα πως δεν είμαι ανήλικη. Εκτός αυτού, ο φίλος μας που μας είχε φέρει δεν έδειξε καν δίπλωμα όταν ήρθε πριν», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Όταν ο σύντροφός της προσπάθησε να εξηγήσει την κατάσταση στον υπεύθυνο, η απάντηση που πήρε ήταν αρκετά έντονη και αμφίβολη.
«Όταν πήγαμε να επιστρέψουμε το κανό, συνάντησε τον ιδιοκτήτη και δύο σερβιτόρους που τον υποδέχτηκαν με φραστική επίθεση και του είπαν να μην ξαναπατήσει ποτέ στο μαγαζί», λέει η Βρισηίδα.
Η διάσταση της πολιτικής ενοικίασης και η απογοήτευση
Η ίδια τονίζει ότι η πολιτική του μαγαζιού για την ενοικίαση του καναπέ είναι κατανοητή και λογική, αλλά αντικρούει τον άκομψο τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίστηκαν, ιδίως αφού είχαν ήδη καταναλώσει και αφήσει ένα σημαντικό ποσό, 250 ευρώ, στο beach bar.
«Ίσως ο ιδιοκτήτης είχε μία κακή μέρα, αλλά αυτό δεν δικαιολογεί τον τρόπο που μας μίλησε – ούτε σε εμένα, ούτε στον σύντροφό μου», συμπληρώνει με ειλικρίνεια.
Η αναλυτική περιγραφή της Βρισηίδας στο TikTok δίνει μια εικόνα για τους προβληματισμούς που δημιουργούνται γύρω από τις πολιτικές ενοικίασης εξοπλισμού σε τουριστικά καταστήματα, την ευγένεια στην εξυπηρέτηση και το σεβασμό προς τον πελάτη.