Η τηλεθέαση του Σαββατόβραδου της 21ης Ιουνίου ανέδειξε σημαντικές προτιμήσεις σε διάφορες ζώνες, με το MEGA να κυριαρχεί πρωινές ώρες και τον ALPHA να διατηρεί ισχυρό κοινό στο μεσημέρι.
Πρωινή Ζώνη: Η Supremacy του MEGA και Σκληρή Άμυνα από ALPHA
Η Σίσσυ Χρηστίδου με την εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» προσέλκυσε το δυναμικό κοινό με 16%, ενώ σημείωσε και 15,2% στο γενικό σύνολο, αναδεικνύοντας το MEGA πρωταγωνιστή στην πρόωρη ενημέρωση και ψυχαγωγία.
Παράλληλα, το «Όλα για τη Ζωή μας» διατήρησε σταθερή παρουσία με 15,2% στο δυναμικό και 12,1% στο σύνολο, επιβεβαιώνοντας τη σταθερότητα του MEGA στην πρωινή ζώνη.
Από την άλλη, ο Νίκος Μάνεσης και το πρόγραμμα «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» στον ALPHA κατάφεραν να κρατήσουν σημαντικό μερίδιο, με 11% στο δυναμικό και 13,7% στο γενικό κοινό.
Οι «Δεκατιανοί» του ΣΚΑΪ είχαν το μεγαλύτερο μερίδιο στο γενικό σύνολο με 13,9%, αν και στη δυναμική ομάδα περιορίστηκαν στο 9,2%. Το πρόγραμμα «Weekenders» στον ΑΝΤ1 διατήρησε επίσης ενδιαφέρον με 11,4% στο δυναμικό κοινό.
Μεσημεριανή Ζώνη: ALPHA σε Ισχυρή Θέση
Το «Καλύτερα δε Γίνεται» στον ALPHA κυριάρχησε στη μεσημεριανή ζώνη με 11,7% στο δυναμικό κοινό και 15,8% στο γενικό, επιβεβαιώνοντας τη σταθερότητα του προγράμματος.
Από κοντά ακολούθησε το «Εξελίξεις Τώρα» του MEGA με 9,7% και 12,7% αντίστοιχα, ενώ τα προγράμματα «Υγεία Πάνω απ’ Όλα» και «Monobala Σαββατοκύριακο» στον ΣΚΑΪ έμειναν σε πιο χαμηλά επίπεδα.
Βραδινή Prime Time: Δυναμική Διάσπαση Μεταξύ Ενημέρωσης και Ψυχαγωγίας
Στην κορυφή του prime time βρέθηκε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου με το «Ποιος Θέλει να Γίνει Εκατομμυριούχος», συγκεντρώνοντας 12,2% στο δυναμικό κοινό και 14,3% στο γενικό.
Η ΕΡΤ2 κατάφερε να κερδίσει το αθλητικό κοινό με το Μπάσκετ Γυναικών: Ελλάδα – Τουρκία, με 9,2% δυναμικό και 10,4% γενικό, υπογραμμίζοντας την υποστήριξη στα εθνικά αθλήματα.
Το γαστρονομικό πρόγραμμα Akis Food Tour του ALPHA σημείωσε 8,9% στο δυναμικό και 12,7% στο σύνολο, ενώ οι τηλεθεάσεις στα υπόλοιπα ψυχαγωγικά προγράμματα παρέμειναν σε μετρημένα επίπεδα.
Late Night: Σταθερή Επιλογή το Big Brother του ΣΚΑΪ
Η αργά το βράδυ ζώνη ανήκε στο reality show Big Brother του ΣΚΑΪ, που κατάφερε να συγκεντρώσει 11% τόσο στο δυναμικό κοινό όσο και στο γενικό σύνολο, αποδεικνύοντας την εμμονή του κοινού σε ψυχαγωγικές παραγωγές ακόμα και μετά τα μεσάνυχτα.
Σύνοψη Τηλεθέασης – Κύρια Σημεία
- MEGA: Πρωτοπορία στην πρωινή ζώνη και αξιόλογα νούμερα στο μεσημέρι.
- ALPHA: Ισχυρή παρουσία στα προγράμματα μεσημεριανής ψυχαγωγίας και γαστρονομίας.
- ΣΚΑΪ: Πρωτιά στο γενικό κοινό πρωινής ζώνης με τους «Δεκατιανούς», αλλά περιορισμένη απήχηση στο νεανικό κοινό.
- ΕΡΤ2: Υψηλά ποσοστά στον αθλητικό τομέα, ειδικά με το μπάσκετ γυναικών.
- ΑΝΤ1: Σταθερή διατήρηση κοινού μέσω ημερήσιων και βραδινών προγραμμάτων.
Πίνακες Τηλεθέασης Ανα Ζώνη
Πρωινή Ζώνη
MEGA | Χαμογέλα και Πάλι | 16% | 15,2% |
MEGA | Όλα για τη Ζωή μας | 15,2% | 12,1% |
ΑΝΤ1 | Weekenders | 11,4% | 9,7% |
ALPHA | Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση | 11% | 13,7% |
ΣΚΑΪ | Οι Δεκατιανοί | 9,2% | 13,9% |
ΕΡΤ1 | Καλημέρα Είπαμε; | 1,2% | 3,9% |
Μεσημεριανή Ζώνη
ALPHA | Καλύτερα δε Γίνεται | 11,7% | 15,8% |
MEGA | Εξελίξεις Τώρα | 9,7% | 12,7% |
ΑΝΤ1 | Υγεία Πάνω απ’ Όλα | 5,3% | 5,4% |
ΣΚΑΪ | Monobala Σαββατοκύριακο | 5,1% | 5,1% |
OPEN | Chef στην Κουζίνα σας | 1,7% | 5,1% |
Prime Time
ΑΝΤ1 | Ποιος Θέλει να Γίνει Εκατομμυριούχος | 12,2% | 14,3% |
ΕΡΤ2 | Μπάσκετ Γυναικών: Ελλάδα – Τουρκία | 9,2% | 10,4% |
ALPHA | Akis Food Tour | 8,9% | 12,7% |
ΕΡΤ1 | Μαμά στα Κρυφά | 7,6% | 9,5% |
ΣΚΑΪ | Η Ελλάδα Ψηφίζει | 6,9% | 9,1% |
ΑΝΤ1 | VIΠ – Καλά Γεράματα | 6,8% | 7,1% |
ΕΡΤ1 | Τα Τετράγωνα των Αστέρων | 2,5% | 3,8% |
ΕΡΤ1 | Παρέα | 2,3% | 6,4% |
Late Night Ζώνη
ΣΚΑΪ | Big Brother | 11% | 11% |