Η μοναδική επιτυχία της Klavdia στο φετινό Eurovision όχι μόνο εντυπωσίασε, αλλά και έγραψε τηλεοπτική ιστορία στην Ελλάδα.
Η μεγάλη επιστροφή της Ελλάδας στον διαγωνισμό Eurovision
Η εξαιρετική εμφάνιση της Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα» στην 69η Eurovision απέφερε στην Ελλάδα την 6η θέση, σημειώνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα από το 2013, όταν οι Koza Mostra και ο Αγάθων Ιακωβίδης με το «Alcohol is Free» είχαν κατακτήσει επίσης υψηλή θέση.
Ρεκόρ τηλεθέασης με πρωτοφανή ποσοστά
Η μετάδοση του μεγάλου Τελικού έσπασε κάθε ρεκόρ, φτάνοντας σε τηλεθέαση το 89,5% στο γυναικείο κοινό ηλικιών 18-34, με το συνολικό ποσοστό να αγγίζει το 70,8%. Στο δυναμικό κοινό 18-54 ετών, ο διαγωνισμός συγκέντρωσε 75% τηλεθέαση, καθιστώντας την μετάδοση μια από τις δημοφιλέστερες της χρονιάς.
Εκρηκτική παρακολούθηση και διαδικτυακή απήχηση
Για την εμφάνιση της Klavdia στη σκηνή του St. Jakobshalle, η τηλεθέαση ανέβηκε ακόμα ψηλότερα, με 77,6% στο σύνολο και σχεδόν 90% στο νεανικό γυναικείο κοινό. Η αγωνία κορυφώθηκε χρονικά με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, φέρνοντας τηλεθέαση 85,7% και 86,6% στο δυναμικό κοινό. Η κάλυψη συνολικά είχε 2.755.000 θεατές, ενώ το πλήθος που παρακολούθησε έστω και για ένα λεπτό ξεπέρασε τα 4.798.000 άτομα.
Η επιτυχία της ΕΡΤ και η ενίσχυση μέσω ERTFLIX
Η ΕΡΤ1 βρέθηκε στην πρώτη θέση πανελλαδικά με ποσοστό 27,3% στο σύνολο και 30,7% στο δυναμικό κοινό (18-54), ενώ η ψηφιακή πλατφόρμα ERTFLIX μαζί με το Eurovision Channel κατέγραψαν 707.000 θεάσεις, προσφέροντας στους χρήστες επιπλέον επιλογές παρακολούθησης με διερμηνεία για την ελληνική νοηματική και υποτιτλισμό. Αυτές οι καινοτομίες ανέδειξαν τη διοργάνωση σε προσβάσιμη και πρωτοποριακή εμπειρία.
Συμπέρασμα: Μια νέα εποχή για την Ελλάδα στη Eurovision
Η ιστορική αυτή συμμετοχή της Klavdia και της «Αστερομάτα» όχι μόνο επανέφερε την Ελλάδα στην κορυφή του ευρωπαϊκού μουσικού διαγωνισμού, αλλά επιβεβαίωσε τη σημασία του σωστού συνδυασμού εθνικού τελικού, ψηφιακών μέσων και υψηλής ποιότητας παραγωγής στην επίτευξη μεγάλης απήχησης.